محمد اسماعیل افضل پور، عصر دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خراسان جنوبی، افزود: با برنامه میان مدت و دراز مدت چشم اندازی در رشته تکواندو ترسیم شود تا مقام های خوب در این رشته به دست آید.
وی اظهار کرد: رئیس هیات تکواندو استان اهداف کمی و کیفی برای خود ترسیم کند و برای کسب عنوان و مدال های قهرمانی در پایان سال 1396 برنامه ریزی داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر سال گذشته مقام های به دست آمده در این رشته دو، سه مدال بود ، با برنامه ریزی و تلاش بیشتر تعداد این مدال ها افزایش یابد.
وی یادآور شد: همچنین توجه به اهداف کیفی مهم است، در رشته هایی که قبلا موفقیت داشتیم و مدال آور بود، تلاش شود رتبه موفقیت ها در سال جاری ارتقا یابد.
وی تصریح کرد: در سال 1395،بیش از 80 میلیون ریال از طرف فدراسیون تکواندو به هیات تکواندو استان کمک شد و 70 میلیون ریال هم کمک اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به این هیات بود.
وی تاکید کرد: رئیس هیات تکواندو استان هرچه سریعتر تشکیلات سازمانی هیات را تشکیل دهد و اگر ضرورتی برای تغییر می بینند انجام دهد، برنامه ها را مشورتی و با استفاده از خرد جمعی تدوین و اجرا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ورزش رزمی تکواندو از رشته هایی است که در این استان سابقه درخشانی دارد.
افضل پور اظهار کرد: در دوره ای ورزشکاران در این رشته رزمی موفقیت های خوبی به دست آوردند و امروز هم امیدواریم تکواندو به جایگاه واقعی خود برسد و از گذشته هم بهتر شود.
وی یادآور شد: جوانان و نوجوانان استان علاقه زیادی به رشته های رزمی مثل تکواندو دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.
در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خراسان جنوبی، علیرضا محمودی با کسب 16 رای از مجموع 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان انتخاب شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.