حجت الاسلام محمد هادی نودهی روز پنجشنبه به ایرنا، افزود: تفسیر قرآن، برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام علی(ع)، تبیین موضوع امامت، ولایت و سیره ائمه اطهار به ویژه امام علی(ع)، برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام و معارف، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، احیای امربه معروف و نهی از منکر از برنامه های تبلیغی مبلغان است.
وی ادامه داد: مهمترین رویکرد مبلغان در ایام ماه رمضان ترویج سبک زندگی اسلامی، هدایت اخلاقی و انقلابی، توجه به احیاء فریضه زکات و مقابله با آسیب های اجتماعی است.
به گفته وی مهم ترین رسالت مبلغان، تبلیغ دین و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است که باید از فرصت ماه رمضان در جهت تحقق اهداف تبلیغی خود بهره ببرند.
وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا از فرصت های ماه رمضان برای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی بهره ببریم و فضای مناسبی برای استفاده مردم بویژه جوانان از این ماه فراهم کنیم.
وی با تاکید بر همکاری مردم با مبلغان دینی، بیان کرد: باید جوانان و نوجوان از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را بکنند، تبلیغ دین یکی از برکات الهی ماه مبارک رمضان بوده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.