در این مراسم که قشر های مختلف هواداران این نامزد پیروز حضور داشتند، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در خراسان جنوبی با قدردانی از حضور پرشور مردم در حماسه بی نظیر 29 اردیبهشت ماه 96، گفت: این حماسه بزرگ مایه افتخار و باعث سربلندی همه ملت ایران است.
محمد دیمه ور، با بیان اینکه این گردهمایی به مناسبت 3 جشن و حماسه بزرگ برگزار شده است، افزود: حماسه فتح خرمشهر، حماسه انتخاب رئیس دولت اصلاحات و انتخاب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری مجدد ایران با دولت تدبیر و امید بهانه ای شد تا گردهم جمع و این حماسه های بزرگ را پاس بداریم.
وی ادامه داد: اگر امروز آبرو و عزت ملت شریف ایران در عرصه بین المللی حفظ شده است، بدون شک وامدار راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با راهنمایی های مدبرانه ایشان، جمهوری اسلامی ایران دموکراسی دینی را در حد اعلا تجربه می کند که این خود ضمانتی برای اقتدار و امنیت کشور است.

** رقابت باید شروع رفاقتی دو باره شود
به گزارش ایرنا، دیمه ور، تاکید کرد: رقابت در عرصه انتخابات به پایان رسیده است و تمام داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه هواداران شان باید با همدلی، همراهی، همبستگی و پیوستگی مفهوم ملت بزرگ ایران را در راستای ارتقای اقتدار نظام رقم بزنند و این مهم را سرلوحه کارشان قرار دهند.
وی اضافه کرد: امروز کشور یک رئیس جمهوری دارد که خود را خادم مردم می داند و با تمام توان برای عزت ملت ایران تلاش خواهد کرد.
وی ادامه داد: مسئولان استان باید در نظر داشته باشند که با یکپارچگی و همدلی همه جانبه زمینه توسعه استان را فراهم کنند زیرا خراسان جنوبی دارای ظرفیت های زیادی است که بعضا در ادوار مختلف از آن غفلت شده است.
به گفته وی از پتانسیل ارزشمند مرزی بودن خراسان جنوبی به هیچ وجه نباید غفلت شود طوریکه در سال 95 ، 840 میلیون دلار از مرز ماهیرود کالا صادر شد، باید سعی کنیم این ظرفیت را روز به روز ارتقا دهیم.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان، افزود: امروز متصل شدن به شبکه های ارتباطی به ویژه راه آهن از نیازهای استان است و اولویت اصلی مسئولان باید تحقق وعده رئیس جمهوری در این رابطه باشد.
وی در ادامه وجود پتانسیل های معدنی در استان را هم حایز اهمیت دانست و عنوان کرد: طبق برآورد های انجام شده در این ارتباط امکان اشتغال زایی 6 هزار کارگر متخصص و نیمه متخصص در استان وجود دارد، امیدواریم مسئولان تمام توان خود را در زمینه توسعه همه جانبه خراسان جنوبی به کار گیرند.
همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در آیین رونمایی از تمثال دکتر روحانی توسط «آهنی» یکی از هنرمندان استان به تصویر کشید، حضور پر شور مردم در حماسه 29 اردیبهشت ماه را مایه اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.
بی بی عصمت سرفرازی، ادامه داد: ملت ایران با حضور خود پای صندوق های رای نشان دادند که همواره پای نظام و پاسداری از خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایستاده اند.
وی در ادامه از تلاش های سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی، و تمان دست اندرکاران ستاد انتخابات استان در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا قدردانی کرد و حضور اینگونه شخصیت های دلسوز در استان را مایه خیر و برکت دانست.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215*2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.