غلامعلی رجایی ،دوشنبه شب در گردهمایی حامیان حجت اسلام والمسلمین حسن روحانی یکی از 6داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هیات حسینی بیرجند، افزود: در انتخابات این دوره با رای درخشان مردم شاهد حماسه دیگری در روز 29اردیبهشت ماه خواهیم بود .
وی اضافه کرد: وظیفه قشر فرهیتخه جامعه است با تلاش خود مردم را تشویق به دادن رای به دولت خردگرا کنند تا دولتی با اقتدار و عزتمند انتخاب شود.
رجایی گفت: شاهد وقوع اتفاق مهمی هستیم، اتفاق این است حرکتی که مردم سال 92 شروع کردند و به دروغ «نه» گفتند در حال تکرار است، می خواهند شما را از رای دادن منصرف کنند.
وی بر لزوم ترغیب بخشی از مردم به رای دادن که آنان را صاحبان رای خاموش نامید،تاکید کرد و گفت: اگر کسانی به دلایلی در دوره های گذشته در انتخابات شرکت نکردند باید تشویق شوند در انتخابات این دوره شرکت کنند و نسبت به این مساله بی تفاوت نباشند.
رجایی گفت: یکی از نامزدان در مناظره از وعده سه برابر شدن یارانه سخن گفت، اگر مردم به کسی 2بار «نه» گفتند، باید برود و مجلس هم اجازه سه برابر شدن یارانه را نمی دهد، حتی مجلس تصویب هم کند؛ شورای نگهبان با آن مخالفت خواهد کرد.
مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: چرا امام رضا(ع) را مردم شیفته آن حضرت هستند، تبلیغاتی کردید؟ نهادهایی که نباید وارد تبلیغات شوند، وارد این کار زار شدند.
رجایی در بخشی از سخنانش با تاکید به اینکه بگذارید جریان سیاست راه خود را طی کند گفت: چرا در مناظره سیاه نمایی کرده اید؟ این موضوع را در کرمان به آقای رئیسی گفتم.
وی گفت: روحانی و کابینه او گرچه ضعف هایی دارد، دختر و برادر فلانی خطا کرد این موضوع چه ربطی به دولت دارد؟ اگر فردی جرمی مرتکب شد، باید در دادگاه رسیدگی شود.
مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی بیان کرد: به تعبیر اسحاق جهانگیری ، دولت ماشین ته دره را بالا آورد، شما کدام دولت پاک دست هستید از زندان رفتن کسی هم خشنود نیستیم در حالیکه هیچ کس ایرانی تر از ایرانی دیگری نیست.
وی در ادامه با انتقاد از برخی اظهارات رئیس دولت های نهم و دهم گفت: برخی فکر می کردند، مرحوم هاشمی با رئیس دولت قبل مشکل دارد در حالی که چنین نبود.
به گفته رجایی مسکن مهر ، صنعت مسکن کشور را نابود کرد هم اکنون تعداد زیادی از این واحدها بدون متقاضی است .
وی بیان کرد: یارانه و مسکن مهر دو چاله برای دولت است یارانه را باید به دهک های پایین جامعه پرداخت کرد، طرح پرداخت یارانه در دنیا شکسته خورده است.
وی ادامه داد: شایسته نبود در دولت قبل کشتی های ایران با پرچم کشور دیگری در دریاها و اقیانوس ها حرکت کند ، حمل و نقل دریایی و هوایی هم تحریم بود.
این فعال سیاسی با طرح این پرسش کجا تحریم ها کاغذ پاره بود، هاشمی به حق گفته بود ، تحریم ها استخوان ما را خرد می کند آن مرحوم شناخت خوبی داشت.
وی دوره رئیس دولت های نهم و دهم را زمستانی ترین و خزان ترین دوره تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: ونزوئلا کعبه آمال این شخص بود.
رجایی اظهار کرد: قبل از برجام کشورهای گروه 1+ 5، ایران را کانون شرارت و خشونت می نامیدند دست از این گونه اظهار نظر برداشتند، بسیاری از موسسه ها، سازمانها و اشخاص از تحریم خارج شدند.
وی در ادامه به تصمیم دولت به صادرات گندم و نفت گاز در سال 96و راه اندازی بسیاری واحدهای تعطیل یا راکد در سال قبل اشاره کرد و گفت: آهنگ، آهنگ خدمت و تغییر است .
2047/ 1876
خبرنگار: عباسقلی اشکورجیری ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.