در این گردهمایی که با شعار روحانی تنها نیست، برگزار شد تعدادی پارچه های به رنگ بنفش و عکس این نامزد ریاست جمهوری در میان تعدادی از هوادارانش توزیع شد.
این همایش به دعوت ستاد جوانان و دانشجویان این نامزد ریاست جمهوری برگزار شد.
اجرای زنده موسیقی، موزیک و رقص محلی از جمله برنامه های مورد اجرای این گردهمایی بود، و امیر رضا ماهی صفت از هنرمندان کشور در این گردهمایی هنرنمایی کرد.
یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز خراسان جنوبی در این همایش گفت: با توجه به اینکه روز به روز تنور انتخابات داغ تر می شود نامزدهای انتخاباتی هم می خواهند یک شبه مشکل مردم را حل کنند.
حجت الاسلام علیزاده افزود: من برای تبلیغ نیامدم بلکه به عنوان یک طلبه به نمایندگی از جریان و تفکری آمدم که این شادی ها را حق شما مردم می داند.
به گفته وی مردم حق دارند، شاد باشند دانش فرا بگیرند و مسافرت سالانه داشته باشند اما این حقوق در جامعه ای محقق می شود که همه حقوق دیده شود.
وی اظهار کرد: من آمدم تا از سیدی سخن بگویم، اگرچه ممنوع التصویر است اما محبوب القلوب است و آن شخص سید محمد خاتمی است.
حجت الاسلام علیزاده که با این سخنش مورد تشویق حاضرین قرار گرفت، مردم ایران را مردمانی حماسه آفرین دانست و افزود: آنها بودند که در ادوار مختلف حماسه آفریدند اما متاسفانه مردم را خس و خاشاک و برغاله نامیدند.
وی تاکید کرد: وقتی که صحبت از کرامت انسانی می کنیم نباید نزدیک ترین افراد به نظام را بزغاله بنامیم پس کرامت کجاست.
به گفته وی مردم در شهرهایی همچون مشهد حق ندارند مختصر برنامه هایی همچون همین برنامه را اجرا کنند و به رقص هایی همچون همین چوب بازی ها یا حرکات موزون بپردازند.
وی اضافه کرد: این مردم با اقتدار پای صندوق های رای آمدند و تفکری را انتخاب کردند و می کنند که رفاه را در نظر داشته باشد.
وی تصریح کرد: فقط یک سئوال دارم شما با موضوع هنر و موسیقی در مشهد چه می خواهید بکنید؟،آیا کسی که با انجام این حرکات موزون اینقدر به زحمت می افتد آیا منجر به فسق و فجور و فحشا می شود.
وی در ادامه افزود: ما روز 29 اردیبهشت تکلیفمان را در حق دولت ادا خواهیم کرد و اگر دکتر روحانی رئیس جمهوری شود می گوییم در این چهار سال اقدام های خوبی صورت گرفته اما وقت تنگ است باید تلاش شود تا حق شهروندی به نحو احسن به جا آورده شود.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
3215*2047 * خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن- انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.