دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه، 29اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
سید علی اکبر پرویزی، سه شنبه شب در آیین تجلیل از برترین های ورزش استان در بیرجند افزود: ان شاالله 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم استان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، شفاف و سالم باشیم.
وی اظهار کرد: مسئولان دولتی که مجری و یا ناظر انتخابات هستند به هیچ وجه حق دخالت در امور انتخابات را له علیه نامزدی ندارد.
وی در ادامه با بیان این که هدف دولت حمایت جدی از هنر و هنرمندان است، تصریح کرد: وظیفه ما پیگیری اهداف دولت در استان است، قطعا از بحث هنر و هنر اصیل بویژه موسیقی سنتی خراسان جنوبی به جد حمایت می کنیم.
وی یادآور شد: نباید فضا آنقدر سخت و سنگین شود که بعضی احساس خفگی کنند و حتی هنرمندان نتوانند به شکل واقعی هنر خود را ارایه کنند.
وی تصریح کرد: بعضی از حاشیه ها که ممکن است ایجاد شود هنرمندان خراسان جنوبی را با چالش روبه رو می کند.
وی تاکید کرد: حرف هایی که می گویم قطعا برایم هزینه خواهد داشت، همانطور که می دانید قبلا صحبتی کردم ، متاسفانه با اطلاع رسانی دروغ و بیان غیر واقعی مطلب حاشیه هایی ایجاد شد.
وی اضافه کرد: به همه کسانی که به سخنانم اعتراض داشتند احترام می گذارم اما برای بیان تفکر خود حاضریم هزینه بدهیم و بابت فحاشی و هتاکی ها که به من شد تحمل کردم و قطعا بدانید برای ایستادگی در برابر بعضی رفتارهای ناپسند باید هزینه داد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: متاسفانه بی انصافی هایی شد و حتی توهین و افترا ، تهمت و حتی به پدر و مادرم هم رحم نکردند.
پرویزی گفت: هنر اصیل مورد توجه همه مردم است و باید بتوانیم بخشی از این هنر را
در چارچوب ارزش های اسلامی جامعه ارائه کنیم.
در این مراسم از تعدادی از ورزشکاران برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.
همچنین از امیرشاهین نایبی فر، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) بیرجند مرکز خراسان جنوبی به عنوان خبرنگار نمونه تجلیل شد.
*7559*2047*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.