حجت الاسلام مهدی دهقانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهم ترین مسایلی که نیروهای نظامی را از دیگر نیروهای نظامی دنیا متمایز می کند وجود مجموعه عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: ایجاد یک وحدت فکری و اندیشه در بین نیروهای نظامی و همچنین بصیرت افزایی یک از مهم ترین اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه است.
وی اضافه کرد: محقق ساختن بصیرت سیاسی و بصیرت دینی در راستای تحقق تاکید های مقام معظم رهبری و تبیین خط مشی فکری و سیاسی بر اساس این دو اصل یکی از مهم ترین رویکردهای بسیج است.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته یادشده اظهار کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت عمومی و تشکیل حلقه های صالحین منتخب از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی است.
به گزارش ایرنا، دهقانی افزود: همچنین به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم با همکاری آموزش و پرورش زنگ سپاس از مقام معلم در تمامی مدارس بشرویه به صدا در می آید.
وی از برگزاری نشست های حلقه های صالحین با محور اندیشه های شهید مطهری خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع شاخصه های رییس جمهوری اصلح در کلام امام و رهبری نیز اجرا می شود.
دهقانی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، همایش پیاده روی مربیان، مراسم یادبود شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده های شهدا و اردوهای فرهنگی و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه های فرهنگی و ورزشی است که در این هفته به اجرا در می آید.
وی تاکید کرد: یکی از اصولی ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و هر جا که حس شد دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گرفته است، بسیج وارد عرصه می شود.
12 تا 18 اردیبهشت با عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.