به گزارش روز دوشنبه ستاد انتخابات این نامزد ریاست جمهوری در زیرکوه؛ محمد دیمه مسئول ستاد مرکزی انتخابات این داوطلب در خراسان جنوبی با اشاره به حضور برادران اهل تشیع و تسنن در این مراسم گفت: این حضور و همدلی را به فال نیک می گیریم. وی تشویق و دعوت مردم به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات را مهمترین رسالت ستادهای انتخاباتی عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص شایسته است طرفداران نامزدها در تبلیغات از هجمه و حملات غیر اخلاقی و دادن نسبت های ناروا به یکدیگر خودداری کنند.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم در حال حاضر سکاندار اداره امور کشور است و عملکرد قابل دفاعی در حوزه های مختلف دارد معمولا توجه سایر نامزدها به آقای روحانی و نقد عملکرد وی است.
دیمه ور عنوان کرد: نامزدها باید برنامه ها و راهکارهای اجرایی خود را به مردم ارایه کنند و طبیعتا مردم خود شایستگی و کفایت دارند که انتخاب اصلح داشته باشند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها تاکید کردند که نظرشان در خصوص شخص اصلح همواره مخفی است و حتی نزدیکترین افراد به ایشان نیز از آن مطلع نیستند و منتسب کردن شخص خاص به مقام معظم رهبری دور از عدالت است.
وی ادامه داد: بر اساس بسیاری از معیارهای گزینش در نظام اسلامی، دکتر روحانی را در خصوص معیارهایی که مربوط به شایستگی مدیریتی و اخلاقی و تجربی است نسبت به سایر نامزدها اصلح تر می دانیم.
مسئولیت ستاد دکتر روحانی در شهرستان زیرکوه به عهده هاشم موهبتی است.
حاجی آباد مرکز زیرکوه در 190کیلومتری شمال شرق بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

** افتتاح ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان قاینات
همچنین ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی یکی از 6نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اوایل هفته با حضور تعدادی از مردم و طرفداران وی در شهر قاین مرکز شهرستان قاینات افتتاح شد.
در این مراسم که در محل حسینیه ابوالفضلی قاین برگزار شد، «محمد دیمه ور» مسئول ستاد مرکزی این داوطلب در خراسان جنوبی در سخنانی با دعوت از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات، بخشی از پیشرفت های ایران را که در دولت یازدهم در عرصه های مختلف به دست آمد، بیان کرد.
وی در این مراسم «احمد سلیمان پورمقدم» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در قاینات معرفی کر.
همزمان ستادهای فرعی بانوان و دانشجویان این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر قاین گشایش یافت.
سید مصطفی میرسلیم ، اسحاق جهانگیری ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رییسی ، محمد باقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند که تاکنون ستاد انتخابات روحانی در قاینات تشکیل شده است.
این شهرستان با حدود 111هزار نفر جمعیت در شمال شرق خراسان جنوبی قرار دارد.
قاین مرکز شهرستان در 100کیلومتر شمال بیرجند مرکز استان قرار دارد.
*7218*2047* خبرنگاران - محمد امین زرگر و عباسقلی اشکورجیری* انتشار* عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.