جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی روز جمعه در این رزمایش در جمع بسیجیان، افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت تاثیرگذاری زیادی در منطقه است و تاکنون استکبار جهانی نقشه های زیادی علیه ما طراحی کرده که همه این توطئه ها نقش برآب شده است.
سرهنگ صفرعلی اسماعیلی با اشاره به ورود ابرقدرت ها به کشورهای جهان اسلام برای غارتگری و رسیدن به اهداف شوم خود، گفت: امروز ایران اسلامی با پشتیبانی از کشورهای مسلمان، امید این کشورهاست.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی فرهنگ مقاومت و دفاع جانانه را به کشورهای مسلمان و منطقه معرفی کرده است، اظهارکرد: هر کشوری که مورد هجوم بیگانگان قرار بگیرد براساس قانون حق دفاع از خود دارد که ایران اسلامی به کشورهای مسلمان شیوه های دفاع از خود را آموزش می دهد.
وی عنوان کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی حکومت مردم سالاری داریم که مردم در سرنوشت خود با رای خود تاثیرگذار هستند و قوانین اسلامی در کشور اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، اسماعیلی با اشاره به اینکه ایران اسلامی 40 سال است که در حال مقاومت و ایستادگی در برابر ابرقدرت هاست، ادامه داد: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که در شان ملت ایران باشد.
وی یکی از ویژگی های بارز رئیس جمهوری را ولایت مداری ذکرکرد و گفت: در هر زمانی که از رهبری و جایگاه ولایت فقیه فاصله بگیریم ضربه خواهیم خورد.
وی اضافه کرد: هر نامزدی که به دنبال رای جمع کردن مردم است در عمل باید پشتیبان ولایت فقیه باشد.
وی استکبار ستیزی را یکی دیگر از ویژگی های رئیس جمهوری دانست و افزود: ما هیچ وقت آمریکا را ابرقدرت نمی دانیم چراکه دنیای اسلام قدرتی بالاتر از این دارد و این قدرت متکی به خداوند متعال است.
وی بیان کرد: رئیس جمهوری باید روحیه استقامت، ایستادگی، جهاد و صلابت داشته باشد، این به معنی ورود جنگ با دیگر کشورها نیست بلکه باید از حیثیت کشور، خون هزاران شهید و سالها ایستادگی مردم دفاع و مثل کوه ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی شعار اصلی هر 6نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، یادآورشد: اگر در مسائل اقتصادی متکی به دنیای خارج باشیم روز به روز بر مشکلات ما افزوده خواهد شد.
وی تصریح کرد: چاره حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید در این زمینه طرح های قابل اجرا پیشنهاد و عملیاتی شود.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.