حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس شهرستان درمیان، افزود: اولین شاخصه یک رئیس جمهوری ولایت مداری است، دولت ها باید تابع و مطیع امر ولایت باشند و در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف تلاش کنند.
وی با اشاره به 2 رسالت مهم مردم در انتخابات اردیبهشت 96، اظهارکرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب نامزد اصلح مه مترین مولفه و رسالت مهم ما خواهد بود که مصونیت آور و امنیت آور برای کشور است.
به گفته وی هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر باشد دشمن بیشتر ناامید خواهد شد،حضور حداکثری مردم در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان نقش موثری دارد.
وی انتخاب نامزد اصلح را رسالت دیگر مردم در انتخابات پیش رو ذکرکرد و ادامه داد: باید سرنوشت چهار سال آینده کشورمان را نامزدی که مطیع ولایت، ادامه دهنده راه امام و شهدا، زمینه ساز دولت اسلامی و در مقابل مستکبران ایستادگی کند، بسپاریم.
وی با بیان اینکه شهدا، امام راحل و بزرگان رسالت خود را به خوبی انجام دادند، افزود: مردم باید با حضور خود در صحنه انتخابات دین خدا را یاری کنند.
به گفته وی در موضوعات اقتصادی وقتی رهبری فریاد می زنند باید به ظرفیت های داخلی و نسل جوان کشور تکیه کنیم پس ما احتیاجی به کدخدا در عالم نداریم.
وی با اشاره به اینکه پرچم توحید و نور در دست انبیا و اولیا خداست، گفت: انبیا و اولیا بشر را به سوی نور و خداوند هدایت می کنند.
وی اظهار کرد: در طول 2500 سال حکومت پادشاهان بر کشور، شاهد فسادها، آلودگی ها و دوری از خدا بودیم که امام راحل به پشتوانه مردم برای رهایی ما از ظلم فساد براساس فرهنگ اسلام قیام کرد و بساط طاغوت را بر هم چید.
به گفته وی با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ما هنوز به تحقق دولت اسلامی که زمینه ساز جامعه و تمدن اسلامی است، دست نیافته است.
وی با بیان اینکه رمز رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی تحقق دولت اسلامی است، اضافه کرد: دولتی اسلامی است که نگاه و عملش فریاد اسلام، نجات مظلومین و مبارزه با طاغوت باشد.
وی گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل همه دنیا ایستاد و سرنوشت خود را به زیبایی هر چه تمام تر با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت رقم زد، ملت ایران بر اساس فرهنگ اسلام خودشان سرنوشتشان را در تمامی عرصه ها تعیین و مشخص می کنند.
وی یادآور شد: ملت ایران در موقعیت های مختلف انقلاب با حمایت از امام راحل و مقام معظم رهبری، جانفشانی های رزمندگان و تقدیم 230 هزار شهید با تعیین سرنوشت خود تو دهنی محکمی به همه مستکبران زدند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.