** کشف 350میلیون ریال کالای قاچاق در فردوس
فرمانده انتظامی فردوس گفت: در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق ماموران در بازرسی از یک دستگاه کامیون که از چابهار عازم خراسان رضوی بود،350میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد هوشنگی افزود: دیروز مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو یک محموله لوازم و قطعات مستعمل خودرو های خارجی را که بدون اسناد گمرکی بود، کشف کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی تصریح کرد: اجرای این گونه طرح ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مبارزه با قاچاق کالا برای رشد و شکوفایی اقتصادی است و همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی ضروری است.

** یک هزار و 500 قطعه مرغ غیرمجاز در درمیان توقیف شد
فرمانده انتظامی درمیان گفت: یک دستگاه کامیون حامل هزار و 500 قطعه مرغ غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ محمود زال بیگی اظهار کرد: مأموران هنگام گشت زنی و کنترل محورهای این شهرستان،این خودرو را متوقف کردند و در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

** کشف 45.5 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهبندان
فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران با توقیف یک دستگاه سواری پراید در بازرسی از خودرو از جاسازی آن 45.5 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ غلامرضا شاهوردی افزود: در این رابطه خودرو توقیف و 2متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه،بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
2047* تنظیم و انتشار* عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.