علی شفیعی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور اجرایی شهرستان افزود: هماهنگی و ارتباط دستگاه های اجرایی برای اجرای حفاری ها ضروری است.
وی با تاکید بر رعایت ایمنی در حفاری ها، ادامه داد: نبود هماهنگی میان دستگاه های خدمات رسان در حفاری معابر و خیابان ها، باعث نارضایتی مردم می شود.
شفیعی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29اردیبهشت ماه اظهار کرد: به دلیل حساسیت ویژه فرآیند انتخابات از 20 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد هیچگونه حفاری نباید صورت پذیرد.
وی اضافه کرد: بروز مشکلات و حوادث احتمالی ناشی از حفاری ها ممکن است روند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ایجاد خلل در این موضوع شود.
به گزارش ایرنا، شفیعی با تاکید به رفع موانع و اصلاح نقاط حفاری شده گفت: تمام دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون امور اجرایی موظف هستند علاوه بر اجرای صحیح و اصولی مصوبه شورای حفاری، ار بروز خسارت و ایجاد مشکل برای مردم خودداری کنند.
این مسئول خدمت به مردم را وظیفه مسئولان دانست و تاکید کرد: مسئولان اجرایی باید با برنامه های دقیق و منسجم تمام همت خود را برای توسعه ، عمران و آبادانی به کار گیرند و پروژه های حفاری را در مسیر توسعه و ارتقای زیرساخت های اصلی منطقه ، با استانداردهای لازم انجام دهند.
از جمله اداره های خدمات رسانی شهری می توان به شهرداری، شرکت های آب و فاضلاب و مخابرات اشاره کرد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.