به گزارش خبرگزاری تسنیم از زیرکوه، سردار آسودی شامگاه شنبه در نشست روشنگری که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع علی بن ابیطالب (ع) آبیز برگزار شد با بیان اینکه ما هم‌اکنون در امنیت کامل و جزو امن‌ترین کشورها هستیم اظهار داشت: مردم در آرامش و امنیت کامل زندگی می‌کنند اما در دو حوزه  اقتصاد و دیگری فرهنگ  ضعف داریم.

وی با گرامیداشت این روز بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت دارد که از انقلاب اسلامی و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری و مواظبت کند که مورد تهدید قرار نگیرد. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: انقلاب اسلامی که به دست مردم به پا شد در این 39 سال ثابت کرد که توانمندی اداره یک جامعه سیاسی و اجتماعی را دارد و سپاه در محور اصلی این انقلاب نقش آفرینی کرده است.

سردار آسودی خاطرنشان کرد: ما در علم و فناوری قله‌ها را فتح کردیم و در موضوعات مختلف علمی جز چهارم تا هفتم جهان هستیم و در حوزه نظامی و دفاعی در شرایطی که حتی سیم خاردار را از سایر کشورها وارد می‌کردیم و هیچ نداشتیم  و در این چند سال با تلاشی که دانشمندان و نظامیان ما کردند به پیشرفتهای عظیم نظامی و دفاعی دست یافتیم. 

وی گفت: امروز به برکت مطالعات و تحقیقاتی که پاسداران انقلاب اسلامی و پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم در این چند سال انجام داده‌اند، توانمندی موشکی ما در حد بسیار عالی است به طوری که آمریکا از ما وحشت دارد و مدام می‌گوید که ایران نباید سلاح موشکی داشته باشد و ما هم اکنون این اقتدار را داریم که در دریا و زمین و آسمان هر کسی که قصد دست درازی داشته باشد را مورد هدف قرار دهیم. 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ما هم اکنون در امنیت کامل و جزو امن‌ترین کشورها هستیم و مردم در آرامش و امنیت کامل زندگی می‌کنند، اما در دو حوزه ضعف داریم، یکی اقتصاد و دیگری فرهنگ که مسئله اقتصادی دست دولت است و قوه مقننه و قضائیه باید کمک کنند و جدی بگیرند و  باور کنند که با اقتصاد مقاومتی می‌توان معیشت را اصلاح و  بیکاری و مشکلات اقتصادی را برطرف کرد. 

سردار آسودی با اشاره به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بحث انتخابات چند توصیه مقام معظم رهبری داشته‌اند که اولی مشارکت حداکثری است و باید توجیه کنیم که پای صندوقهای رای حاضر شویم و رای خود را بدهیم ، چرا که هر چه مشارکت ما بیشتر شود دشمنان ناامید و دوستان خوشحال می‌شوند.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد و هر استان از استان دیگر سبقت بگیرد.

 کارشناس مسائل سیاسی دومین توصیه مقام معظم رهبری را رای دادن به فرد اصلح تر برشمرد و گفت: همه آنهایی که احراز صلاحیت شده‌اند اصلح هستند ولی باید به آن کسی رای داد که از همه بهتر و اصلح‌تر است و این امر یک شاخصه‌هایی هم دارد و آن شاخصه‌ها باید رعایت شود، یکی اینکه در طراز انقلاب اسلامی و در طراز مردم باشد و پای انقلاب بایستد و این شاخصه‌ها ما را مکلف می‌کند که به فرد اصلح رای بدهیم.

سردار آسودی تصریح کرد: برنامه‌های نامزدها باید مشخص و دقیق باشد و براساس یک نظریه و برنامه طراحی شود و فرد اصلح باید برای بیکاری و اقتصاد برنامه داشته باشد.

وی گفت: درد دردمندان را بفهمد و وزرایی که انتخاب می‌کند باید انقلابی، با عمل و روحیه انقلابی، تدین و اهل قرآن و خدا مهمتر از همه در مقابل دشمن بایستد و یک ذره از حقوق مردم و کشور کوتاه نیاید، چرا که دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال این هستند که به هر شکل ممکن به ایران و اسلام ضربه بزنند و چهره اسلام را خراب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625924
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.