دکتر نرجس اکبری، روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از 102دانشجوی برتر دانشگاه و المپیادهای دانشجویی این واحد دانشگاهی در بیرجند تاکید کرد: هر دانشجویی در دوره تحصیل تلاش کند که سرآمد رشته تحصیلی خود باشند و خلاقیت ها را وارد کارش کند تا در بازار کار آینده موفق باشد.
وی ادامه داد: دانشجو علاوه بر مطالب درسی باید به خلاقیت نیز توجه ویژه داشته باشد، لازمه آن فراگیری زبان انگلیسی و تسلط به آن برای بهره مندی از علم روز دنیاست.
وی افزود: فردی که صرفا با هدف کسب حداقل نمره قبولی واحدهای درسی خود را بگذراند دانشجوی موفقی نخواهد بود.
وی یادآور شد: دانشجوی رشته دندانپزشکی پس از فارغ التحصیلی اگر به کارش تسلط نداشته باشد در آینده دچار مشکل خواهد شد.
وی تصریح کرد: دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی با جان مردم سر و کار دارد و اگر به کارش مسلط نباشد شایسته پزشکی نیست.
اکبری گفت: دانشجویان در تشکل های دانشجویی و انجمن های صنفی فعال باشند و به مسایلی که با آحاد جامعه سر و کار دارد نیز توجه کنند.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 96، افزود: انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین رویداد امسال است از همه دانشجویان تقاضا دارم در این آموزن ملی سرنوشت ساز شرکت کنند.
وی اظهار کرد: در شب انتخابات به دانشجویان پیام می دهم و توصیه می کنم، بدانند دموکراسی وقتی محقق می شود که همه آحاد جامعه در انتخابات شرکت کنند.
همچنین دکتر سید محمدرضا حسینی ،مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در آیین تجلیل از 102 نفر از دانشجویان برتر سال تحصیلی 1394-1395، گفت: این گروه از دانشجویان در آزمون جامع، علوم پایه و پیشکار ورزی و المپیاد علمی کشوری رتبه های برتر کسب کردند.
وی اظهار کرد: آنها دانشجویان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی،پرستاری و پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه هستند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی،درمانی بیرجند 231 نفر عضو هیات علمی دارد که هم اکنون بیش از سه هزار دانشجو در 54 رشته در بیرجند و دانشکده های اقماری شهرهای قاین ، طبس، فردوس و سرایان مشغول به تحصیل هستند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.