به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان افزود: یکی از مهمتربن وظایف کمیته اطلاع رسانی آگاه سازی عمومی نسبت به قوانین و مقررات انتخابات است.
وی تصریح کرد: تلاش برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای نیز از دیگر رسالت های این کمیته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها و توان موجود برای حضور مردم در عرصه انتخابات استفاده کرد ، افزود: با توجه به ورود روش های نوین در عرصه اطلاع رسانی باید از ابزار و تجهیزات مدرن در این زمینه به نحو مطلوب استفاده شود.
وی با بیان اینکه مردم باید در فضای انتخابات قرار گیرند افزود: برگزاری قانونمند انتخابات در کنار حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی برای نظام و انقلاب حیاتی و بسیار مهم است.
حسینی، تلطیف فضای جامعه را از دیگر وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی درست ، به موقع و موثر در راستای آگاه سازی عمومی ، حساس کردن فضای کلی جامعه نسبت به انتخابات باید به عنوان یک دستورکار مهم در اولویت قرار گیرد.
وی تقسیم عادلانه امکانات تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان ، مجریان و زمینه سازان انتخابات هستند و اجازه ندارند به صورت مستقیم و غیر مستقیم در انتخابات دخالت کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه، 29اردیبهشت ماه 96برگزار می شود.
خراسان جنوبی بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن که آبان ماه سال 1395برگزار شد، 769هزار تن جمعیت دارد.
2047*دریافت و انتشار *عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.