به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمود واعظی
در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در بیرجند بیان کرد: خدمت به هم نوع، توفیق بزرگی است و هیچ چیزی به اندازه این توفیق، انسان را راضی نمی کند.
وی با اشاره به اینکه در این دولت، اعتقاد بر این است که کمتر در امور دخالت کنیم، افزود: هدف دولت نباید رقابت کردن با مردم باشد و در جایگاه فعالیت های مردم بنشیند.
واعظی با تاکید به اینکه دولت باید کار را به مردم واگذار و خودش حمایت کننده باشد، افزود: کار اقتصادی باید در اختیار بخش خصوصی و کار اجتماعی در اختیار مردم باشد.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ هرجا که مردم حضور داشتند، اقدامات خوبی ماندگار شد ، افزود: نقش دولت تصدی گری نیست و تلاش ما همواره بر این بود که دولت را چابک و کوچک کنیم.
واعظی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال برای سال جاری بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس جمهوری، باید اولویت اول و زیربنای همه خدمات، اقتصاد مقاومتی باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، هوشمند سازی یک مدرسه در استان را به عهده گرفت.
وی در ادامه یادآور شد: تا پایان دولت یازدهم بیش از 100 میلیارد ریال برای زیرساخت های مخابراتی استان هزینه خواهد شد.
وی از بهره برداری هزار و 100 میلیارد ریال پروژه آی.تی در استان امروز خبر داد و گفت: همچنین هدف این است که 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی به اینترنت دسترسی پیدا کنند.
واعظی با بیان اینکه هدف این است، 28 شهر استان به نسل سوم تلفن همراه متصل شوند، گفت: در این سفر، 19 شهر به نسل سوم تلفن همراه متصل شدند.
وی ادامه داد: همچنین تا یک ماه آینده، تمام 28 شهر خراسان جنوبی به نسل سوم تلفن همراه متصل می شود.
2047*خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.