محمود واعظی روز شنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در بیرجند برای هوشمند سازی یک مدرسه در این استان قول مساعد داد و افزود: در صورت موفقیت این امر نیز توسعه می یابد.
وی گفت: تا پایان دولت یازدهم بیش از 100 میلیارد ریال برای زیر ساخت های مخابراتی خراسان جنوبی هزینه می شود.
وی با اشاره به افتتاح 716 پروژه همزمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان که امروز( شنبه) انجام شد، افزود: تلاش ما بر این است که 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی به اینترنت متصل شود.
وی اظهار کرد: در این سفر 19 شهر خراسان جنوبی به نسل سوم تلفن همراه متصل می شود و تا پایان دولت یازدهم تمام 28 شهر این استان از این امکان برخوردار می شوند.
وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات با اشاره به اقدام خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی گفت: از طرف خودم و دولت تدبیر و امید از مجموعه افرادی که در امر مدرسه سازی مشارکت می کنند قدردانی می کنم.
واعظی افزود: مدرسه سازی کار بزرگی است که هیچ چیزی انسان را جز خدمت به مردم همنوعانش راضی نمی کند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم یک دانش آموز را خوب تربیت کنیم هم از نظر علمی، اخلاقی و فرهنگی در واقع توانسته ایم یک امت را آباد کنیم چه بسا این دانش آموز در مقطعی یک خدمت به جامعه بکند.
وی یادآور شد: اعتقاد ما بر این است که دولت باید کمتر خودش در امور دخالت کند و بیشتر کارها باید به مردم واگذار شود و نیز کارهای اقتصادی باید در اختیار بخش خصوصی و مردم باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در طول تاریخ هر جایی که مردم حضور داشتند اقدامات خوبی و ماندگاری انجام شده است، اظهار کرد: تلاش می کنیم دولت چابک و کوچک شود زیرا نقش دولت تصدی گری نیست.
* 6054* خبرنگار و انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.