به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد سنجری ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، انجمن‌های صنفی کارگری مسئولان ایمنی استان، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان و اعضای خانه کارگر و تشکل‌های کارگری به تبیین برنامه‌ها در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پرداخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از همراهی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در اجرا و تحقق سیاستها و برنامه‌های حوزه مربوطه، تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی صمیمانه قدردانی کرد و این همدلی و وفاق را موجب تسهیل در رسیدگی به امور و دستیابی به اهداف و رسالت‌های از پیش تعیین شده دانست.

وی تقویت بخش خصوصی را از سیاست‌های دولت و نظام عنوان کرد و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری که منجر به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی می‌شود را از وظایف دولت و کارگزاران نظام برشمرد.

سنجری، افزایش جعیت سه هزار و 200 نفری بیمه شدگان اجباری در سال گذشته را موید اقدامات موثر دولت در ایجاد اشتغال دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را به عنوان بازوان پرتوان و شرکای اجتماعی در کمک به اجرای رسالتهای وزارت متبوع معرفی کرد و ارتقای فرهنگ کار در بین جویندگان کار و شاغلین و تلاش در جهت تغییر نگاه کارگران و کارفرمایان از نظام وقت مزدی به کارمزدی را از گامهای اساسی در جهت رونق کار، ایجاد تحرک و رقابت پذیری وتقویت روحیه نشاط و خودباوری و افزایش بهره‌وری در بین کارگران برشمرد.

وی تقویت روحیه انتقادپذیری و استقبال از انتقادات سازنده را جهت ترقی و تعالی مجموعه کاری الزامی دانست و از ارتقاء جایگاه اجتماعی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان ابراز خرسندی کرد و این مهم را نتیجه کار تیمی و خرد جمعی، ارجح دانستن منافع جمعی به فردی، وفاق و همدلی در انجام امور، تعهد و وجدان کاری نسبت به امور واگذار شده، اشراف کامل به حقوق و تکالیف قانونی و وجود روحیه مطالبه‌گری قانونی و کارشناسی در بین اعضای تشکلها برشمرد.

سنجری بهره‌وری عوامل تولید را در توجه کمی و کیفی به نیروی انسانی دانست و فراهم کردن شرایط ایمن در کارگاه را موجب تمرکز بیشتر کارگر به کار و ارتقای کیفیت محصولات عنوان کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612012
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.