به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در این حکم اظهار امیدواری کرده است وی بتواند با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود و با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای"مدظله العالی" و برنامه های دولت تدبیر و امیدتلاش نموده و در انجام وظایف محوله موفق و موید باشد.

 معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر اجرایی و داخلی فصلنامه مطالعات فرهنگی خراسان، مشاور مدیرکل و مسئول واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ، مدیر نمایشگاه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، رئیس اداره امور فرهنگی ، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه و معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بخشی از سوابق کاری عباس علی بهاری است.

248 میلیون ریال محکومیت برای قاچاقچی کالا در نهبندان

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی  گفت: قاچاقچی کالا در شهرستان نهبندان، به پرداخت 248 میلیون و 860 هزار ریال جریمه، محکوم شد.

انصاری بیان کرد: از این قاچاقچی،142 کیلوگرم پارچه،280 کیلوگرم نارنگی و 740 عدد پماد سوسک کش کشف و ضبط شده بود.

خیران طبسی  70 میلیون تومانی به بخش بهداشت کمک کردند

8 خیرطبسی 70 میلیون تومان برای خرید دستگاه دیالیز و تجهیزات آزمایشگاهی مراکز درمانی طبس، به مجمع خیران سلامت این شهرستان کمک کردند.

مدیر اجرایی مجمع خیران سلامت طبس گفت: این کمک برای خرید سه کمک 70 میلیون تومانی خیران طبسی به بخش بهداشت ودرماندستگاه دیالیز و یک تخت دیالیز برای بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس و خرید وسایل آزمایشگاهی برای آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت عشق آباد هزینه خواهد شد.

حکیمیان با بیان اینکه تاکنون یک دستگاه دیالیز و یک تخت دیالیز خریداری شده است افزود: بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس 9 دستگاه دیالیز دارد که تعدادی از آنان فرسوده است.

مرگ چوپان 77 ساله در گل و لای بند خاکی دیهوک طبس

جسد پیرمرد 77 ساله از اهالی روستای دهنو بخش دیهوک دیشب در گل و لای یکی از بندهای خاکی اطراف روستا پیدا شد.

این پیرمرد صبح دیروز همراه با گله گوسفندان به بیابانهای اطراف روستا رفته بود که خانواده وی در پی تاخیر بازگشت او،  با تعدادی از اهالی روستا به دنبال پیرمرد رفتند .

اما گله گوسفندان را بدون چوپان پیدا کردند و با تماس با هلال احمر، این نیروها به منطقه اعزام شدند و در جستجو با ماموران نیروی انتظامی،  حدود ساعت 23:30 دیشب، جسدش را در گل و لای یکی از بندهای خاکی اطراف روستا پیدا و به روستا منتقل کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 610202
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.