سید علی اکبر پرویزی روزشنبه در آیین بهره برداری از سه پروژه بهداشتی درمانی فردوس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در ششمین سفر وزیر بهداشت به استان شاهد افتتاح سه پروژه بهداشتی درمانی در این شهرستان هستیم .
وی با اشاره به سفرهای قبلی سید حسن قاضی زاده هاشمی به استان، گفت: در سه سفر اخیر وزیر بهداشت 430 تخت بیمارستانی به مجموع تخت های مراکز درمانی خراسان جنوبی افزوده شده است.
وی ادامه داد: همچنین در سال های گذشته 250 تخت بیمارستانی تجهیز شد، امید است روند توسعه و تجهیز تخت های بیمارستانی سال 96 در استان ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا پرویزی اظهار کرد: عملکرد مثبت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم بر کسی پوشیده نیست، امید است در دولت های بعدی نیز شاهد ادامه روند این سبک مدیریت جهادی باشیم.
وی یادآور شد: امسال افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی و طرح تحول سلامت قابل مقایسه با سال های ابتدای انقلاب است، امید است با پیگیری های مستمر وزارت بهداشت در تکمیل نیروی پزشکی و پیراپزشکی این مراکز اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت وزارت بهداشت در شهرستان های خراسان جنوبی و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز، مردم استان به ویژه شهرستان های دور افتاده برای درمان مشکلات درمانی خویش مجبور به سفر به سایر استان ها و شهرستان ها نباشند.
سه پروژه بهداشتی درمانی شامل مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی 148 تختخوابی حضرت رسول(ص) فردوس، مرکز خدمات جامع سلامت شهری باغشهر اسلامیه و پایگاه اورژانس شهری باغشهر اسلامیه امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم افزود: امنیت پایدار در کنار وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص و تحصیل کرده از مهمترین سرمایه های مردم خوب خراسان جنوبی به شمار می رود.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، با تبریک اعیاد پیش رو و افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در شهرستان فردوس، گفت: لازم است از استاندار خراسان جنوبی، بنیاد برکت ، وزارت راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، ستاد وزارت بهداشت و نماینده فردوس در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری تکمیل طرح ها و پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان تشکر کنم.
وی با بیان اینکه طرح ها و پروژه های بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی با جدیت، با سلیقه و مناسب اجرایی می شود، بیان کرد: این امر نشان دهنده عزم جدی مسئولان استان است چرا که هر پروژه و طرحی که مورد بهره برداری قرار می گیرد بهتر از گذشته کار شده است.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، به عزم جدی دولت تدبیر و امید و نیز مسئولان در خراسان جنوبی به منظور ارایه خدمات صادقانه وخالصانه به مردم خوب استان اشاره کرد و افزود: طرح ها و پروژه هایی که در حوزه بهداشت و درمان در ماه های اخیر در این استان اجرا شده بیانگر توجه جدی دولت به مناطقی همچون خراسان جنوبی است.
دکتر هاشمی، با اشاره به جمله مشهور امام خمینی(ره) که فرمودند'هیچ عبادتی را بالاتر از خدمت به خلق نمی دانم' افزود: هر مشکلی که از مشکلات مردم در استان محروم خراسان جنوبی کاهش یابد عبادتی است که قطعاً در پیشگاه خداوند ماجور بوده و مورد رضایت حق تعالی قرار خواهد گرفت.
وی به بارش های فراوان باران در بهار امسال اشاره کرد و افزود: بارش رحمت الهی و امنیتی که خداوند به ملت عزیز ایران ارزانی داشته در سایه ایمان، اعتقاد و همدلی آحاد مردم حاصل شده است.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به نامگذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از سوی رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: اجرایی شدن و تحقق فرمایشات رهبری در این خصوص تنها با همدلی تمامی مسئولان در قوای مختلف سه گانه حاصل خواهد شد، چرا که مردم همواره نشان داده اند که پای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب همواره از تمام هستی خود گذشته اند و این مسئولین هستند که باید با کار و تلاش مداوم و ایجاد اشتغال و رونق تولید قدردان حضور و از خودگذشتگی مردم عزیز ایران در تمامی عرصه ها و صحنه ها باشند.
دکتر هاشمی، به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری اشاره کرد و افزود: همه اقشار و گروه های مختلف باید با رعایت اخلاق انتخاباتی و نیز رعایت حقوق یکدیگر در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند کمک کنند.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، به خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم اقدامات بسیار مناسبی در حوزه های مختلف صورت گرفته البته کارهای زیادی نیز باقی مانده که با جدیت پیگیری و تکمیل خواهد شد.
وی با قدردانی از جامعه خیرین در ساخت و احداث پروژه های بهداشتی و درمانی در خراسان جنوبی و شهرستان فردوس گفت: جامعه اسلامی با اخلاق و امید زنده است از این رو از همت خیر محترم آقای معراجی در احداث این پروژه ها تشکر می کنم.
در این مراسم 2 نفر از والدین شهدا و 6 نفر از عوامل و دست اندرکاران اجرای پروژه های حوزه بهداشت و سلامت شهرستان فردوس با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی تجلیل شدند.
7557*2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.