علی رمضانیان، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین تیم های امداد و نجات به یک ماموریت در کویر و دو ماموریت در کوهستان نیز امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: تیم های امداد و نجات هلال احمر در ایام نوروز در 2 پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالحسنی عدالت پناه واقع در سه راهی بشرویه و پایگاه سیار طرح امداد نوروزی برای امداد رسانی به همنوعان خود مستقر بودند.
رمضانیان عملیات امدادی توسط پایگاه مستقر در سه راهی بشرویه را چهار ماموریت عنوان کرد و گفت:: از مجموع عملیات های انجام شده 9 عملیات امدادی نیز توسط پایگاه سیار امداد نوروزی اجرا شده است.
وی اظهار کرد: در مجموع عملیات های امداد و نجات انجام شده 26 نفر مصدوم شدند که پنج نفر از هموطنانمان جان خود را در این سوانح از دست دادند.
به گزارش ایرنا، رمضانیان گفت: در سوانح به وقوع پیوسته 6نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و همچنین هفت نفر سرپایی درمان شدند.
وی از انجام چهار عملیات رهاسازی در تصادفات جاده ای خبر داد و اضافه کرد: سه نفر از هموطنانمان نیز در پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالحسنی اسکان داده شده اند.
رمضانیان اظهار کرد: امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر همواره در خط مقدم انجام فعالیت های بشر دوستانه هستند و در همه شرایط بحرانی و حوادث بدون چشم داشت و با گذشت و فداکاری به یاری هموطنان آسیب دیده خود می شتابند.
شهرستان بشرویه با قرار گرفتن در مسیر تردد استان های همجوار نظیر خراسان رضوی و یزد همه ساله در مسیر تردد مسافران و گردشگرانی از دیگر استان ها و به ویژه زایران علی بن موسی الرضا (ع) است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.