به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، کاظم قائمی ظهر امروز درنشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهرستان فردوس اول هفته و شنبه خوبی را به برکت سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان آغاز می‌کنند.

 وی گفت: در ابتدای ورود وزیر بهداشت به فردوس مراسم ادای احترام به شهدای گرانقدر در محل گلزار بهشت اکبر فردوس برگزارمی شود و سپس بیمارستان حضرت رسول فردوس با حضور وزیر بهداشت و هیئت همراه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند افزود: مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس 115 باغشهر اسلامیه نیز به بهره برداری  می رسد.

قائمی بیان کرد: بیمارستان جدید فردوس در زمینی به مساحت 11 هکتار و زیربنای 11 هزار متر مربع در 6 طبقه و با اعتبار 100 میلیارد تومان دارای پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی است که به عنوان نمونه، 60 تخت این بیمارستان 147 تختخوابی مجهز به مانیتورینگ می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند بخش های جراحی عمومی، مغز و اعصاب، چشم، ارولوژی، قلب، زایشگاه، ام ار آی، سی تی اسکن، نورولوژی، تاسیسات و ان آی سی یو را از مهمترین بخش های این بیمارستان برشمرد.

قائمی تاکید کرد: بیمارستان شهید چمران نیز همچنان فعال خواهد بود و بخش های: دیالیز، روانپرشکی، اورژانس، زایشگاه، اطفال و بخش قلب در این بیمارستان باقی خواهد ماند.

وی درباره تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول(ص) نیز گفت: مجوز استخدام در سال گذشته صادر شده و همزمان با افتتاح بیمارستان 66 نیروی شرکتی در این بیمارستان آغازبکار می‌کنند و آزمون استخدام 120 نیروی جدید دیگر نیز تا اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند تاکیدکرد: 99 درصد نیروهای بیمارستان جدید بومی هستند و مردم شهرستان فردوس در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت باغشهر اسلامیه نیزبا اعتبار یک میلیارد تومان در کنار مرکز بهداشتی درمانی این شهر که از قدمت بالایی برخوردار است به بهره برداری خواهد رسید.

قائمی ادامه داد: در این مرکز نیز خدمات استاندارد پزشکی به مردم ارائه خواهد شد و به صورت شبانه روز در سه شیفتکاری که یک شیفت پزشک به صورت آماده باش به مراجعان خدمات رسانی خواهد شد.

وی  گفت: مرکز اورژانس 115 باغشهر اسلامیه باکد مستقل که توسط یکی از خیرین این شهر احداث گردیده را از دیگر طرحهایی برشمرد که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606902
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.