سید امیر سلیمانی رباطی، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در مدارس، مهمانپذیرهای اداره ها ، پارک ها و معابر، هتل و مهمانسراها اقامت اختیار کردند.
وی ادامه داد: شهرستان بشرویه با دارا بودن بناهای تاریخی با معماری منحصر بفرد و همچنین جاذبه های طبیعی بکر نظیر کویر مورد توجه مسافران نوروزی است.
سلیمانی از بازدید حدود سه هزار و 400 نفر از جاذبه های تاریخی بشرویه خبر داد و اظهار کرد: بافت تاریخی این شهرستان از جمله مهم ترین جاذبه های تاریخی شهرستان برای گردشگران است.
وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی حدود پنج هزار نفر از جاذبه های طبیعی بشرویه به ویژه مناطق کویری بازدید کرده اند.
به گزارش ایرنا، سلیمانی از آماده سازی 100 کلاس درس برای اقامت مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: این کلاس ها در 10 واحد آموزشی بشرویه تجهیز و آماده سازی شده اند.
وی از افزایش اسکان مسافران در مدارس نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در نوروز پارسال از 26 اسفند تا 13 فروردین 95، تعداد 2 هزار و 500 نفر در مدارس ستاد اسکان بشرویه اقامت کردند.
سلیمانی ادامه داد: اما در نوروز امسال از ابتدای شروع تعطیلات تاکنون سه هزار و 500 نفر در مدارس اقامت کردند که این آمار تا پایان تعطیلات رو به افزایش خواهد بود.
وی تاکید کرد: ستاد خدمات شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی عضو این ستاد تمام تلاش خود را می کند تا با ارایه خدمات و تسهیلاتی متفاوت و بهتر از سال های گذشته لحظاتی به یادماندنی را برای گردشگران نوروزی در مدت اقامتشان در بشرویه فراهم کنند.
شهرستان بشرویه با قرار گرفتن در مسیر تردد استان های همجوار نظیر خراسان رضوی و یزد همه ساله پذیرای حضور مسافران و گردشگرانی از دیگر استان ها و به ویژه زایران علی بن موسی الرضا (ع) است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.