به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، اسماعیل حسین پور تعداد ثبت نام شده ها در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در 6 روز نخست (تا ساعت 24 شنبه شب)، را 2 هزار و 630 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد، 292 نفر در حوزه شهری و 2 هزار و 338 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند.
وی در مورد زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: فرمانداری ها و بخشداری ها تا ساعت 24 امروز یکشنبه 6 فروردین ماه باز خواهند بود و ستادهای انتخابات استان، تا پایان زمان ثبت نام، از داوطلبانی که مراجعه می کنند، ثبت نام خواهند کرد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همچنین با تاکید بر اینکه از داوطلبان تقاضا داریم ثبت نام را برای ساعات پایانی نگذارند، تاکید کرد: افرادی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند، می توانند با تکمیل فرم خود اظهاری که در محل ثبت نام برای این منظور در نظر گرفته شده است، ثبت نام کنند.
جمعیت خراسان جنوبی بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، 769هزار نفر اعلام شد که از این تعداد 454هزار(59درصد) نفر جمعیت شهری و 315هزار نفر (41درصد) روستایی هستند.
این استان 151هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و تراکم جمعیت آن در هر کیلومتر مربع 5.1نفر است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت 96برگزار می شود.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.