سرهنگ محمود علیپور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شرایط ویژه نظیر
تعطیلات نوروزی باید با چاره اندیشی و برنامه ریزی، آمادگی لازم برای مواجه شدن با حوادث غیرمترقبه داشت.
وی ادامه داد: نیروهای پلیس در هر شرایط و زمانی با تمام نیرو و امکانات خود همواره در خدمت مردم بوده و حافظ امنیت جان و مال آنان هستند.
علیپور اضافه کرد: از آنجایی که بیشتر افراد هنگام مواجه شدن با حوادث و مشکلات با پلیس 110 تماس می گیرند، بنابراین دستگاه های اجرایی شیفت های اداری خود را تعیین کرده و در اختیار پلیس قرار بدهند تا در مواقع ضروری کمک رسانی به هموطنان با سرعت و به نحو مطلوب انجام شود.
به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی نیروهای پلیس در مجتمع خدماتی بین راهی امام رضا (ع) مستقر هستند و با افزایش خدمات شبانه روزی خود به مسافران و حتی شهروندان در زمینه مسایل خدماتی و قضایی کمک رسانی می کنند.
علیپور تاکید کرد: حفظ امنیت و آسایش مسافرانی که در در مسیر خود در پارک و حاشیه شهر اطراق می کنند یکی از مهم ترین وظیفه های پلیس در ایام تعطیلات نوروزی است.
وی ادامه داد: خوشبختانه نیروهای پلیس شهرستان بشرویه در نوروز 95 در راستای عمل به این موضوع موفق ظاهر شدند که رضایت و تحسین گردشگران را در پی داشت و امسال نیز جدی تر از قبل ماموران پلیس خود را موظف به برقراری امنیت و آرامش خاطر مسافران می دانند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.