در بازرسی‌ها و نظارت تعطیلات نوروزی ۲۷۳ پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ جنوبی گفت: در بازرسی‌ها و نظارت تعطیلات نوروزی ۲۷۳ پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

به گزارش جماران، علی تهوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در استان آغاز شده و تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای این طرح تا روز گذشته ۱۱ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی، تولیدی و خدماتی در خراسان‌ جنوبی انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: تاکنون ارائه ندادن فاکتور یا صورتحساب، درج نشدن قیمت و گران فروشی بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تعدیل و واقعی کردن قیمت‌ها و اصلاح نظام توزیع کالا از طریق اجرای پروژه شفاف سازی قیمت با درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا در نظر گرفته شده است.

تهوری عنوان کرد: برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، معاونت غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و سایر برای هم افزایی و حصول نتایج مطلوب از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح است.

وی گفت: سامانه ۱۲۴ در همه اوقات نسبت به دریافت گزارش‌های مردمی به صورت فعال اقدام می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را با این سامانه در میان بگذارند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌ جنوبی افزود: گزارش‌های یادشده دراسرع وقت توسط بازرسان بررسی و در صورت احراز تخلف پرونده مربوطه تشکیل و برای صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.