به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی محمد رحیم شهریاری با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای کمک به این بیماران و عموم جامعه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند، بیان‌کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تاکید مقام معظم رهبری به برگزاری رزمایش مومنانه، در این راستا هلال احمر خراسان‌جنوبی، در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین برای تهیه سبدهای معیشتی برای نیازمندان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این سبدها بین کسانی توزیع خواهد شد که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و در این مدت بیماری کرونا به نوعی کسب و کار خود را از دست داده و یا کسب و کار آنها آسیب دیده است، اظهار کرد: ان شاء الله با کمک خیرین و مردم بتوانیم گامی مؤثر برای کاهش آلام این عزیزان در این ماه مبارک برداریم.

شهریاری با بیان اینکه با کمک بخش مددکاری دانشگاه علوم پزشکی تاکنون ۶۴ نفر از بیماران نیازمند مبتلا به کرونا و یا خانواده‌های نیازمند افراد متوفی بر اثر ابتلاء به این ویروس را شناسایی کرده‌ایم، ادامه‌داد: به هر بیمار مبتلا به کرونا کمک ۳۰۰ هزار تومانی و به خانواده بیمار فوت شده بر اثر ابتلاء به کرونا نیز ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته از محل کمک‌های مردمی گفت: تا کنون بالغ بر هزار و ۱۷۴ بسته غذایی به ارزش حدوداً ۱۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: توزیع چهار هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و جعبه کمک‌های اولیه بین بیماران خاص و سرطانی استان نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

شهریاری با بیان اینکه برای تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان در قالب طرح دست یار نیز هلال احمر اقدام به جلب مشارکت‌های مردمی کرده است، گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ به نام جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نزد بانک ملت در این امر خیرخواهانه سهیم شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.