تساوی گسترش فولاد و استقلال خوزستان

تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان در نخستین دیدار لیگ هجدهم به تساوی یک-یک رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ هجدهم، از ساعت 20 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استقلال خوزستان رفت که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی بازی دو تیم به دنبال شناخت حریف بودند اما محسن یوسفی در دقیقه 12 موفق شد با شوتی از راه دور دروازه استقلال خوزستان را باز کند. یوسفی با این ضربه نخستین گل گسترش فولاد تبریز را در لیگ برتر به ثمر رساند.

پس از گل یوسفی، حملات گسترش فولاد ادامه داشت اما این تیم نتوانست برای بار دوم دروازه تیم مهمان را باز کند. حملات تیم مهمان نیز بی‌ثمر بود تا در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری یک-صفرگسترش فولاد به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، سرمربیان دو تیم با تعویض بازیکنان خود در انتظار تغییر شرایط بازی بودند اما حملات دو تیم تأثیری در نتیجه بازی نداشت و بازی با برتری یک-صفر گسترش فولاد پیگیری شد.

در دقایق پایانی بازی گسترشی‌ها به کسب نخستین برد خود در بازی اول لیگ هجدهم امیدوار بودند که وحید خشتان در دقیقه 87 گل خورده استقلال خوزستان را جبران کرد تا این بازی با تساوی یک-یک گسترش فولاد و استقلال خوزستان به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید