استعفایی در کار نیست؛

افتخاری: برگزاری دربی سوپرجام در این شرایط به صلاح نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه با قدرت به کار خود در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد، گفت: برگزاری دربی سوپرجام به صلاح نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سید رضا افتخاری برنامه ریزی برای موفقیت در باشگاه استقلال را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای باشگاه استقلال برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته و در این بین مطمئنیم که حل مشکلات مالی باعث خواهد شد که شرایط برای سرمایه گذاری بوجود بیاید و حتی به سمت خودکفایی پیش برویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: این تیم با حضور شفر به شرایط خوبی رسیده است و باشگاه نیز از این پس استمرار در موفقیت ها را هدف قرار داده است .

افتخاری با اشاره به بازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سوپرجام گفت: بنا به دلایل مختلفی که در طی نامه ای که به فدراسیون هم ارسال کرده ایم، برگزاری این دیدار با توجه به شرایط موجود به صلاح فوتبال ایران نیست.  بازیکنان ملی پوش ۱۴ روز استراحت اجباری دارند بنابراین زمان مسابقه باعث خواهد شد ملی پوشان بلافاصله بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت به شدت آنها را تهدید می کند. از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم که برگزاری سوپرجام شرایط بازیکنان مصدوم دو تیم را برای آن دیدار سخت تر خواهد کرد.

افتخاری همچنین پیرامون شرایط مالی باشگاه استقلال هم توضیح داد: برای اولین بار در سال ۹۵ مالیات باشگاه استقلال کاملا پرداخت شده است و بدهی به بازیکنان،دارایی،کادرفنی و اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد و در طی ۲ سال گذشته سازمان حسابرسی کل کشور هم بر اساس رسیدگی های انجام داده عملکرد مالی باشگاه را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه حساب های باشگاه ثبت دفتر شده و به روز است تصریح کرد: این فرآیند با مقرارات مالی پرداخت می شود و هیچ پولی بدون ضابطه پرداخت و دریافت نخواهد شد که این مهم نتیجه کار مدیرتی است که در ۲ سال گذشته ساماندهی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید