دانیال ارزانی: شگفت زده ام که به این سرعت به اردوی تیم ملی استرالیا دعوت شدم

بازیکن ایرانی - استرالیایی تیم فوتبال از دعوت شدن به اردوی تیم ملی استرالیا ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فن‌مارویک سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا اسامی 32 بازیکن را برای حضور در اردو پیش از جام جهانی دعوت کرد که دانیال ارزانی هم در این لیست حضور دارد.ارزانی برای حضور در تیم ملی با کیهیل رقابت کند.

وی در این باره گفت: من واقعا درباره این موضوع فکر نمی‌کنم. کیهیل یک گزینه ملی است. او یک میراث است و بیش از هر کسی دیگر علاقه دارد که در تیم ملی باشد.

ارزانی افزود: کیهیل به من پیشنهادات زیادی داد. زمانی که برای نخستین بار به ملبورن‌سیتی آمدم مرا حمایت کرد. او هم من و هم چند بازیکن جوان دیگر را زیر پر و بال خود گرفت و درباره مسابقه به ما آموزش داد.

این بازیکن دو رگه ایرانی – استرالیایی با ابراز خوشحالی از دعوت شدنش به اردوی تیم ملی استرالیا، عنوان کرد: بسیار عالی است که به این سرعت به اردو دعوت شدم. من فقط 14 بازی داشتم و این شگفت‌انگیز است که در زمان کوتاه به تیم ملی دعوت شدم. حالا بسیار خوشحالم و این شانس را دارم که در تیم ملی استرالیا برای حضور در جام جهانی حضور داشته باشم.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط آمادگی‌اش، یادآور شد: از نظر جسمانی کاملا آماده هستم. از نظر روحی هم یاد می‌گیرم که چطور باید در زمان فشار به شرایط غلبه کنم. تیم ملی فوتبال سطح بسیار بالایی خواهد بود و من تلاش می‌کنم خود را به روز کنم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: بازی کردن در نیمه دوم فصل و در فینال، باعث شد تا چیزهای زیادی را یاد بگیرم مبنی بر اینکه بازی چطور پیش می‌رود، چطور باید خودم را درگیر کنم و ... مربی ما با من زیاد کار کرد. پیشنهادات خوبی هم از طرف بازیکنان دیگر تیم داشتم. آنها بازیکنان با تجربه‌ای هستند که خیلی کمک کردند.

ارزانی همچنین درباره اینکه خانواده و دوستانش چه نظری دارند، عنوان کرد: وقتی که جوانتر بودم و با خانواده و دوستانم شوخی می‌کردم به آنها گفتم من با تیم استرالیا در جام جهانی روسیه شرکت می‌کنم. البته هنوز این اتفاق رخ نداده اما من به این هدف نزدیک هستم. بسیار هیجان‌زده هستم که شانس را دارم تا در جام جهانی شرکت کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید