در گفت و گو با جی پلاس

بهنام برزای: هدف استقلال قهرمانی در جام حذفی است/ گلزنی مقابل پارس جنوبی نقطه عطفی برایم بود

مهاجم استقلال می گوید این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و البته حداقل کاری که آنها می توانند برای هوادارانشان انجام دهند، گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، استقلال در هفته بیست و یکم پایتخت انتقام سختی از رقیب جنوبی خود گرفت و شکست در بازی رفت را جبران کرد. شاگردان ویفرد شفر روز پنج شنبه میزبان پارس جنوبی جم، شگفتی ساز فصل جاری بودند اما با زدن 4 گل به رقیب خود، پیروزی بزرگی کسب کرده و امیدوار به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ماندند.

در این دیدار، آبی پوشان خیلی زود به گل نخست رسیدند. آنها توانستند در دقیقه پنج، از روی نقطه پنالتی توسط جپاروف به گل برسند. در ادامه اخراج روح الله سیف اللهی کار دست پارس جنوبی داد و استقلال حریص تر از همیشه به سمت دروازه پارس پیش روی کد و در نهایت علی قربانی (2 بار) و بهنام برزای توانستند گل های بعدی استقلال را بزنند.

دومین گل آبی پوشان در این بازی را یک چهره تازه وارد به ثمر رساند. بهنام برزای، مهاجم جوان خوزستانی فصل گذشته کمک زیادی به موفقیت استقلال کرد اما در ابتدای فصل جاری بیرون ماند. او بعد از نیم فصل دوری از استقلال، با درخواست شفر به تیم بازگشت و در برابر پدیده اولین بازی خود را از ابتدا انجام داد و در نهایت به گل هم رسید.

او گلزنی برابر پارس جنوبی را نقطه عطفی برای ادامه مسابقات دانست و ابراز امیدواری کرد که بیش از این به استقلال کمک کند و در نهایت موجب خوشحال هواداران شود.

بهنام در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را ضروری دانست و تاکید کرد که تیمش با این روند در جمع سه تیم برتر قرار می گیرد.

** اولین گل خودت در لیگ را به ثمر رساندی.

خدا را شکر که توانستم در پیروزی استقلال نقشی را ایفا کنم. گلزنی برای هر بازیکنی لذت بخش است و زمانی که با پیروزی همراه شود، شیرین تر می شود. این گل نقطع عطفی برای من بود که در بازی های بعد راحت تر بازی کنم و گل بزنم.

** پیروزی پرگلی را به دست آوردید. بازی چطور بود؟

ما برای کسب برد به میدان رفته بودیم که خیلی زود هم به گل رسیدیم. بعد از گل به خوبی بازی را اداره کردیم و با اخراج سیف اللهی راحت روی کارهای هجومی برنامه ریزی کردیم. امیدوارم روند این بردهای خوب ادامه داشته باشد.

** در حال حاضر چند تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. وضعیت استقلال را در رقابت با آنها چطور ارزیابی می کنی؟

حداقل کاری که می توانیم در این فصل انجام دهیم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. وضعیت استقلال خیلی بهتر شده و همه تلاش مان را می کنیم تا در پایان لیگ هواداران از ما رضایت داشته باشند و در جمع سه تیم برتر صاحب سهمیه، قرار بگیریم.

** جام حذفی را هم در پیش رو دارید و می توانید با قهرمانی، به صورت مستقیم به آسیا بروید.

برنامه ریزی کادر فنی این است که یک جام را به هوادارانی که همیشه به پای ما بودند هدیه دهیم و از طرفی سهمیه آسیا هم قطعی شود. امیدمان برای قهرمانی در جام حذفی خیلی زیاد است و برای بازی با صنعت نفت آبادان بهتر از قبل آماده می شویم و در ادامه هم فینال را در پیش خواهیم داشت.

** با وجود انتقادات از خط حمله استقلال، بردهای پر گلی داشتید. امیدوار به شکست پر گل صنعت نفت هم هستید؟

بازی در خانه رقبا همیشه سخت است. از طرفی صنعت نفت این روزها بسیار آماده است و هواداران هم از این تیم حمایت می کنند. کار سختی داریم اما به فکر برد هستیم تا به فینال برسیم. 

دیدگاه تان را بنویسید