حرکت جهادگران ناجا برای بازگرداندن چهره عادی به غرب کشور

دفتر سخنگوی ناجا طی اطلاعیه ای از سفر مجدد فرمانده نیروی انتظامی پس از زلزله به غرب کشور در راستای ارائه خدمات رسانی هر چه بیشتر پلیس به مردم سختی کشیده و تلخی چشیده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس: در این گزارش آمده است: سردار اشتری با حضور در مناطق زلزله زده و بررسی میدانی وضعیت آسیب دیدگان، از تامین امنیت صد در صدی این مناطق خبر داد. 

از آن جایی که کار پلیس هیچ گاه تعطیل بردار نیست و در هنگامه حوادثی از این قبیل باید حضور پر رنگ تری داشته باشد، این روز ها  کارکنان نیروی انتظامی  بلافاصله بعد از وقوع زلزله در کنار آسیب دیدگان قرار گرفته و تامین امنیت جان و مال مردم را به صورت صد در صدی بر عهده دارند.

بنا بر این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی خود، شخصا بر عملکرد نیرو ها نظارت مستقیم داشته و بر حضور مقتدرانه پلیس در مناطق زلزله زده تاکید دارد. 

تکریم مردم زلزله زده در اولویت ماموریت های پلیسی قرار دارد و تامین امنیت این مناطق بیش از گذشته در دستور کار این نیرو است؛ پلیس بدون هیچ گونه احساس خستگی و بی منت در کنار مردم بوده و تا برقراری ثبات کامل در مناطق آسیب دیده حضور پررنگی خواهد داشت. 

بنا بر این اطلاعیه، سردار اشتری با تاکید بر به کار گیری حداکثری نیروها، تجهیزات و امکانات برای بازگشت مردم به زندگی عادی در مناطق آسیب دیده، به دنبال استقرار کامل امنیت در بعد مادی و روحی و روانی است که به همین منظور بالغ بر 10 هزار نیرو در این مناطق مستقر شده اند. 

با توجه به این که مرحله اول بحران پشت سر گذاشته شده و باید به فکر مدیریت بحران در سایر مراحل بود، فرمانده نیروی انتظامی خواستار هماهنگی، همفکری و حرکت جهادگونه و مضاعف همه نیروهای پلیس و سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان برای بازگشت چهره عادی به شهرها و روستاهای خسارت دیده از زلزله شد. 

بر اساس اعلام این دفتر، سردار اشتری در بازدیدها و بررسی های میدانی خود از مناطق حادثه دیده به ویژه روستاهای دورافتاده تر، با  قدردانی از زحمات همه نیروهای پلیس و سایرین، بر ایجاد وضعیت مطلوب، بهینه و شایسته ای که در خور  مردم خوب، نجیب و بی ادعای کرد باشد، تاکید کرد؛ همچنین لزوم توجه بیشتر و مهیا کردن امکانات مورد نیاز به منظور خدمات دهی به پرسنل آسیب دیده نیروی انتظامی در جریان زلزله و خانواده های آنان نیز  مد نظر قرار گرفت. 

بی شک خدمات امنیتی، انتظامی، ترافیکی، امدادی، روانشناسی و... نیروی انتظامی در این مناطق به صورت روزافزون ادامه خواهد داشت و پلیس در کنار، همراه و دوشادوش مردم سخت کوش و رنج دیده، به آبادانی شهرها  و روستاهای آسیب دیده همت می گمارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید