جی پلاس؛

دستگاه جدیدی که کمتر از 60 ثانیه 10هزار عکس را مرتب می کند

خیلی از افراد به دلیل فضای کمی که دارند، تصمیم به حذف عکس ها و فایل های خود می گیرند اما دستگاه جدید Filegear حل این مشکل را آسان ساخته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ اطلس نوشت: هنگامی که در جهان، طی سال 3 تریلیون عکس گرفته می شود، ممکن است به دلیل فضای کم نتوانیم همه آنها را نگه داریم و از دست بدهیم.

Filegear به نظر می رسد که بتواند این مشکل شما را حل کند. فایل گیر (Filegear) دستگاه جدیدی است که ده هزار عکس را در کمتر از 60 ثانیه برای شما مرتب می کند. این دستگاه، تمام درایوها و دستگاه های قدیمی شما را در هر زمان و هر مکانی به همدیگر متصل می کند و دسترسی به فایل ها را برای شما ممکن می کند.

این دستگاه به طور خودکار هر کدام از عکس ها، ویدیوها و موسیقی های شما را بر اساس زمان و مکان مرتب و ساماندهی می کند و دسترسی به هر کدام از این فایل ها را برای شما و اعضای خانواده راحت و آسان می کند.

filegear-8

شما به راحتی می توانید این فایل ها را در فیس بوک، اینستاگرام و اینترنت به دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. در یک زمان کوتاه، Filegear تمام درایو های قدیمی را به یک personal cloud امن تبدیل می کند که به طور کامل همه فایل ها و عکس ساماندهی و از همه جا قابل دسترس می شود.

این دستگاه توسط "داگ والتر" ساخته شده است. فایل گیر دستگاهی است که به اینترنت متصل می شود و شما می توانید از کامپیوترها و گوشی های هوشمند خود به این دستگاه متصل شوید.

این دستگاه در مارچ 2018 راه اندازی می شود و قیمت خرده فروشی آن حدود 299 دلار عنوان شده است.

دیدگاه تان را بنویسید