بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ در گفتگو با جی پلاس:

مختاباد: مدیران هنری نباید برای همه نسل ها تعیین تکلیف کنند!/ هنر شوخی نیست و جوانان باید سوادشان را ارتقاء دهند

خواننده پیشکسوت و قدیمی کشور مدیریت هنری کشور را دچار اشکالاتی دانست و گفت: متاسفانه مدیران اجرایی فرهنگ در کشور تلاش دارند تا برای همه تعیین تکلیف کنند.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالحسین مختاباد خواننده قدیمی موسیقی ایران در بازدید از غرفه جماران و جی پلاس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره مدیریت موسیقی کشور به خبرنگار هنری جی پلاس گفت: مدیریت فرهنگی در جامعه ما دچار اشکالاتی است. متاسفانه مدیران اجرایی فرهنگ در کشور تلاش دارند تا برای همه تعیین تکلیف کنند. در حالی حضرت امیر (ع) در کلام گهرباری به این مضمون اشاره می فرمایند که " بچه های خودتان را همانند خود تربیت نکنید بلکه آنها برای زمان دیگری ساخته و خلق شدند. " هر نسلی سلیقه خودش را در موسیقی دارد.

وی افزود: مدیریت هنری در جامعه ما یک مدیریت سرگردان و بی برنامه است. امروز شاهد این هستیم که مدیران هنری ما همه چیز را از دست داده اند. موسیقی هنری مملکت در حال نابودی است و به تبع آن دیگر موسیقی ها هم به بیراهه حرکت می کنند. دلیل این اتفاق هم مدیریت غلط مسئولین فرهنگی است که بحران آفریده است.

این خواننده قدیمی کشور استعداد جوانان ایرانی را زیاد دانست و به جی پلاس گفت: جوانان ما پر از  استعداد هستند اما متاسفانه سواد کافی این رشته را ندارند. کار هنر ، شوخی نیست. هنرمند باید برای کار خود وقت بگذارد؛ باید با انرژی کار خود را دنبال کند، باید در حوزه فعالیت خود مطالعه فراوان داشته باشد و با متد روز جهان آشنا باشد. جوان ها بدانند که یک بخش هنر، شهرت است، قسمت دیگر آن زحمت، مرارت و رنج است.

 

دیدگاه تان را بنویسید