گزارش جی پلاس؛

ادعای جدید مالک نفت طلائیه: "میشل سالگادو" برای همکاری با ما ابراز تمایل کرد! + عکس نامه

مالک باشگاه نفت طلائیه با انتشار نامه ای ادعا کرد: اسطوره باشگاه رئال مادرید برای همکاری و کمک به او ابراز تمایل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت طلاییه که در مدت حضورش در فوتبال، خودش را به عنوان یک فرد مشتاق "دیده شدن" نشان داده در جدیدترین فعالیتش نامه ای منتسب به میشل سالگادو - کاپیتان اسبق و اسطوره باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا خطاب به خودش را منتشر کرد!

در ابتدای این نامه ی ادعا شده از سوی مالک باشگاه نفت، سالگادو برای جهانیان آرزوی موفقیت کرده و رقبای اصلی نفت در لیگ برتر را پرسپولیس و استقلال عنوان کرده است. اما نکته جالب این نامه در قسمت پایانی آن است که سالگادو اعلام کرده حاضر است برای اینکه جهانیان به اهدافش برسد از او حمایت و کنارش کار کند.

البته اگر این نامه واقعیت هم داشته باشد ( هرچند پس از گذشت چند ساعت از کانال خبری شخصی جهانیان با برداشته شد!) حمیدرضا جهانیان که به گفته خودش روابط خوبی با لالیگا دارد و می تواند بازیکن به این لیگ ترانسفر کند، باید مراقب باشد، میشل سالگادو برخلاف علی کریمی، مدارک کامل مربیگری داشته باشد تا دوباره به دردسر عجیب در این سطح از فوتبال کشور، دچار نشود!

نفت طلائیه

دیدگاه تان را بنویسید