گزارش جی پلاس؛

اپلیکیشنی که دکوراسیون منزل شما را هوشمند طراحی می کند!

با اپ «ایکیا پلیس» مبلمان مناسب برای خانه خود را به راحتی انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ دیجیتال ترندز نوشت: حتما برای شما به عنوان خریدار مبل یا اثاثیه مهم است و پیش آمده که قبل از خرید دوست دارید بدانید که آیا این تکه مبل به اتاق پذیرایی خانه شما می آید یا نه؟

در این زمینه اپ «Ikea Place» می تواند به شما کمک کند.

وقتی شما توانایی این را داشته باشد که قبل از انتخاب یک دست مبل نامناسب و بد از ورودش جلوگیری کنید، این انتخاب برای شما به مراتب لذت بخش خواهد بود.

قبل از هر گونه خرید، با نصب اپ جدید آیکیا پلیس و قدرت واقعیت مجازی قادر خواهید بود ببینید که آیا لوازم خانگی مورد نظر مناسب فضا و طرح خانه شما است.

با استفاده از این اپ جدید، مشتریان قادر خواهند بود که مبلمان ها را در یک مغازه خرده فروشی مبلمان به شکل مجازی آزمایش کنند و آنها را در هر جای از خانه خود که می خواهند قرار دهند و فقط ببینند که چطور به نظر می رسد.

ایکیا پلیس تصمیم گیری ها را در خرید برای شما آسان کرده است، شما تنها با لمس گوشی خود می توانید هزاران طرح و مدل و رنگ را در زندگی واقعی خود ببنید و بهترین را انتخاب کنید.

« مایکل والدسگارد» مدیر بخش دیجیتال مجوعه آیکیا معتقد است تحولی که واقعیت مجازی در خرده فروشی به وجود آورده است بی شباهت با اینترنت در ارتباطات و علم نیست.

گفته شده است همه آیتم های موجود در این اپ آنقدر دقیق طراحی شده است که مقیاس ها را دقیق به ما می دهد و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که  دقیقا یک صندلی در گوشه ای از اتاق  چگونه به نظر می رسد. علاوه بر این، آیکا ادعا می کند که تکنولوژی واقعیت مجازی «AR» آنقدر دقیق است که مشتریان می توانند بافت پارچه و حتی ترکیب نور و سایه روی وسایل بالقوه را ببینند.

برای استفاده از برنامه، اتاق را اسکن کنید، در مرورگر برنامه لیستی از محصولات موجود را که می خواهید انتخاب کنید.

این برنامه در اواخر ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید