در گفت و گو با جی پلاس؛

کامیابی نیا: خدا، خدا می‌کردم الاهلی را ببریم/ اخراج هم نمی شدم، شاید برابر الهلال بازی نمی کردم/ هدفمان قهرمانی آسیا است

بازیکن پرسپولیس دلیل شکست تیمش مقابل پیکان را بدشانسی بازیکنان می داند. او می گوید با یک برد خوب برابر سپاهان به مصاف الهلال عربستان می روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیسی ها خوش یمن نبود. آن ها در روزی که حمایت حدود 40 هزار هوادار خود را داشتند، تنها روی یک ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان، گل خوردند و تلاش هایشان برای رسیدن به گل و جبران نتیجه بازی کافی نبود تا بازی را با حساب یک بر صفر واگذار کنند.

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی سرخپوشان تهرانی بعد از اخراج برابر الاهلی عربستان، در بازی با پیکان بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و در وسط زمین تلاش زیادی داشت و تقریبا اجازه خلق موقعیت جدی به بازیکنان پیکان نداد.

کامیابی نیا شکست تیمش مقابل پیکان را به خاطر بدشانسی و گل زودهنگام پیکان دانست و تاکید کرد با پیروزی برابر سپاهان به مصاف الهلال عربستان می روند. مصاحبه او با خبرنگار ورزشی جی پلاس را در ادامه می خوانید:

جی پلاس: شکست پرسپولیس برابر پیکان برای خیلی ها غیر منتظره بود.

کامیابی نیا: نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد. شاید خود ما هم فکر نمی کردیم شکست بخوریم ولی این اتفاق افتاد. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم.

جی پلاس: چطور شد پیکان ترمز پرسپولیس را کشید؟

کامیابی نیا: به نظرم گل زودهنگام پیکان نقش زیادی در پیروزی این تیم داشت. تقریبا پیکان موقعیت دیگری نداشت. آن گل هم از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد که نمی شد آن را کاری کرد. بعد از گل پیکان موقعیت های زیادی داشتیم. هر چقدر ما بدشانس بودیم، دروازه بان پیکان روز خوبی داشت. هیچ کس فکر نمی کرد، ضربه علیپور در آن همه دروازه؛ به دیرک بخورد. نتوانستیم پیکان را ببریم و شرمنده هوادران شدیم. فقط از هوادران عذر می خواهم و امیدوارم بتوانیم زحمات آن ها را جبران کنیم.

جی پلاس: اتفاق خوب بازی، بعد از سوت داور بود که هواداران پرسپولیس ایستاده تیم را تشویق کردند؟

کامیابی نیا: واقعا ما را شرمنده می کنند. هیچ تیمی چنین هوادرانی ندارد. آن ها مایه افتخار و سربلندی ما هستند و همیشه ما را خجالت زده می کنند. قول می دهم این نتیجه را جبران کنیم و با قدرت در بازی های بعد ظاهر شویم.

جی پلاس: اگر این بازی را پیروز می شدید، بازی سپاهان این قدر مهم نمی شد ولی حالا محکوم به برد هستید چون بعد از آن با الهلال بازی دارید؟

کامیابی نیا: هر بازی اهمیت خاص خود را دارد و اگر پیکان را هم می بردیم برای بازی با سپاهان با نقشه برد به میدان می رفتیم. حالا هم که به پیکان باختیم، مجبوریم سپاهان را با قدرت ببریم تا با روحیه عالی به مصاف الهلال برویم. پرسپولیس دو سال زحمت کشیده و به اینجا رسیده و حاضر نیستیم به راحتی این فرصت بزرگ را از دست بدهیم.

جی پلاس: هوادران و برانکو بعد از اخراج تو مقابل الاهلی باز هم از تو تعریف و تمجید کردند اما خودت در رختکن ناراحت بودی.

کامیابی نیا: تکل بدی روی بازیکن الاهلی رفتم و دوست نداشتم آن طور تیم را دست تنها بگذارم. بعد از بازی خدا، خدا می کردم بازی را ببریم تا بیش از این شرمنده نشوم. خدا را شکر می کنم بازیکنان مان با غیرت بازی کردند و بازی را با قدرت زیادی نسبت به حریف بردیم. در رختکن هم برانکو و بازیکنان به من دلداری دادند. هوداران همیشه لطف دارند اما تکل من بد بود و فقط خدا را شکر می کنم، نتیجه بدی رقم نخورد.

جی پلاس: با همان تکل بازی رفت مقابل الهلال را هم از دست دادی؟

کامیابی نیا: من یک نفر از تیم پرسپولیس هستم و همه بازیکنان مستحق حضور در ترکیب هستند. تیم مان یک دست است و در بازی با الهلال جای خالی من دیده نمی شود و نفر جایگزین بهتر از من هم بازی می کند. شاید اگر اخراج هم نمی شدم، در ترکیب اصلی جای نمی گرفتم. خدا را شکر تیم مان خوب است و مشکلی از بابت بازیکن نداریم.

جی پلاس: چه نتیجه ای را برای بازی با الهلال تصور می‌کنی؟

کامیابی نیا: هدف اصلی ما صعود به فینال و سپس قهرمانی در آسیا است. در برابر الهلال به دنبال نتیجه‌ای هستیم که صعودمان را قطعی کند. با این تیم بازی کردیم و می‌دانیم قدرتمند هستند. نباید لحظه ای غفلت کنیم. الهلال هم می‌داند چه تیم خطرناکی هستیم و حساب کار دست هر دو تیم آمده است. اول باید بازی با سپاهان را انجام دهیم و با قدرت به مصاف الهلال برویم.

دیدگاه تان را بنویسید