گفت وگوی اختصاصی جی پلاس با سرعتی زن تیم ملی والیبال

فائزی: این ایتالیا ضعیف نبود! / جدال با آمریکا برای ما همیشه جذاب است

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در برابر ایتالیا بازی کم اشتباه و هماهنگی را انجام دادیم و از همان ابتدا هم برای کسب برد به میدان آمدیم. خوشبختانه برابر ایتالیا هم خوب بازی کردیم و هم به نتیجه دلخواه رسیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

سامان فائزی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در جام قهرمانان بزرگ جهان برابر ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس اظهار کرد: ایتالیا نه تنها در اروپا بلکه در کل والیبال جهان پرافتخار و پرسابقه است. اصلا نمی توان گفت که این تیم ضعیف بود یا بازیکنانش کم تجربه بودند. ایتالیا، همیشه ایتالیاست. این تیم تاکنون نتایج خوبی گرفته و خود را برای المپیک 2020 توکیو آماده می کند.

 

فائزی ادامه داد: در لیگ جهانی ما مغلوب همین تیم شده بودیم و خوشبختانه در دیدار امروز (سه شنبه) توانستیم با یک بازی حساب شده برنده باشیم. تمام بازیکنان در برابر ایتالیا خوب کار کردند و ما از همان ابتدا برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشتیم. امروز هم بازی خوبی انجام دادیم و هم نتیجه را از آن خود کردیم. شاید این امکان را داشتیم که 3 بر یک بازی را ببریم اما ایتالیا تیمی نبود که بخواهد به راحتی تسلیم شود و در ست چهارم تمام تلاشش را انجام داد تا برنده باشد و کار به ست پنجم بکشد که این اتفاق هم رخ داد.

سرعتی زن تیم ملی درباره عملکرد خودش در این بازی هم به جی پلاس گفت: خوشحالم که کولاکوویچ به من اعتماد کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفتم. هر زمانی که سرمربی تیم به من بگوید بازی کن تمام تلاشم را انجام می دهد. از بازی امروز خودم راضی هستم اما هرکسی جای پیشرفت دارد و من هم می خواهم بهتر از این باشم.

فائزی درباره پیشرفت تیم ملی و نمایش مناسب در اولین بازی اش تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به خوبی برای این رقابت ها آماده شدیم. همیشه اولین بازی در هرتورنمنتی دشوار است و این پیروزی برای ما مهم بود. باید این برد را فراموش کنیم و به دیدار با آمریکا فکر کنیم.

او درباره بازی فردا برابر آمریکا نیز به جی پلاس گفت: بازی های ایران و آمریکا همواره جذابیت های زیادی برای ما داشته است. تمام تیم هایی که در این رقابت ها حضور دارند بهترین های جهان هستند که عناوین جهانی والمپیکی دارند. بنابراین تمام بازی های برای ما سخت و البته قابل اهمیت است.

فائزی ادامه داد: از هفته اول تمرینات همه ما گفتیم که به دنبال کسب سکو در این رقابت ها هستیم. می خواهیم در سومین دوره حضورمان در این رقابت ها مدال بیاوریم. اگر این اتفاق بیفتد اولین مدال جهانی تیم ایران است که در آینده خیلی تاثیر گذار خواهد بود. با این حال نباید هیچ یک از حریفان را دست کم بگیریم. این رقابت ها برای مسابقه های قهرمانی جهان سال آینده هم تدارک خوبی است و باید از تک تک بازی ها و ست ها استفاده کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: هدف همه تیم های بزرگ دنیا که در این رقابت ها هم حاضر هستند المپیک 2020 توکیو است و ما هم مثل آن ها فکر می کنیم. از همین الان باید به فکر آن بازی ها بود. امیدوارم همین رقابت ها بتواند به کسب یک نتیجه خوب و تاریخی در المپیک کمک کند.

به گزارش جی پلاس؛ سامان فائزی 9 امتیاز کسب کرد. او 8 امتیاز از اسپک و یک امتیاز را از دفاع روی تور برای ایران به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید