در گفتگو با جی پلاس؛

بهنام ابوالقاسم پور: نباید قبل از بازی با الاهلی اتفاقات حاشیه ای می افتاد! / منصوریان باید حمایت شود

پیشسکوت پرسپولیس درباره اتفاقات دیدار سرخ پوشان وسیاه جامگان مبنی بر فحاشی هواداران به طارمی گفت: با توجه به بازی مهمی که پرسپولیس در پیش رو دارد نباید این اتفاقات می افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام ابوالقاسم پور - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عمکرد پرسپولیس در لیگ برتر و بازی پیش روی سرخ پوشان با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهارات جالبی را مطرح کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعات مبنی بر پاس ندادن سرخ پوشان به گادوین منشا، اظهار کرد: بعید می دانم چنین اتفاقی افتاده باشد. با توجه به مربیگری برانکو و مدیریتی که در تیم دارد اجازه نمی دهد به بازیکنان که چنین کارهایی را انجام دهند. گادوین منشا بازیکن جدیدی است و زمان می برد تا با تیم هماهنگ شود و زوجش را پیدا کند. تیم پرسپولیس با همدلی و اتحاد که دارد و عطشی که بازیکنان برای زدن گل از خود نشان می دهند بعید است چنین اتفاقاتی بیافتد.

بهنام ابوالقاسم پور درباره گلی که علی علی پور زد و اشتباها داور آن را آفساید اعلام کرد هم خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری در کل دنیا اتفاق می افتد و خوب است که داور در مصاحبه ایی خودش به اشتباهش اعتراف کرد. اما این امر بدیهی است و اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است. امیدوارم در دیدارهای بعدی پرسپولیس از داوران با تجربه تری استفاده شود تا پرسپولیس به راحتی امتیاز از دست ندهد . در این بازی هم داور قصد و غرضی برای این اشتباه نداشته و امیدوارم دیگر این اتفاقات تکرار نمی شود.

بازیکن سابق تیم ملی درباره حاشیه های پس از بازی و فحاشی که از سوی هواداران به مهدی طارمی شد نیز به جی پلاس گفت: من هم در این تیم بازی کردم و این اتفاقات برای من و بسیاری از بازیکنان افتاده اما به نظرم این حرکت از سوی هواداران کار درستی نیست.

ابوالقاسم پور ادامه داد: به اینکه این حرکت خودجوش بوده یا از سویی هدایت شده کاری ندارم، چون اطلاعات دقیقی ندارم .اما بالاخره مهدی طارمی دوسال برای این تیم زحمت کشیده و عنوان آقای گلی را کسب کرده است. این فحاشی ها از لحاظ روحی و روانی روی بازیکن تاثیر می گذارد.

وی در ادامه گفت: نظر من این است که با این اتفاقات هم تیم ضرر می کند هم بازیکن و هم هواداران. این امری است که به نفع هیچ کس نیست. با توجه به بازی مهمی که پرسپولیس در پیش رو دارد نباید این اتفاقات می افتاد. از مدیریت باشگاه و هواداران می خواهم که این اتفاقات دیگر تکرار نشود و باشگاه نیز باید این جریانات را مدیریت کند. نه تنها این تیم بلکه در تیم های دیگر هم نباید این اتفاقات بیافتد.

بهنام ابوالقاسم پور درباره پیش بینی اش درباره دیدار پرسپولیس و  الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به جی پلاس گفت:  بازیکنان پرسپولیس روحیه خوبی دارند . دو بازی بردند و یک بازی مساوی کردند. برانکو ضعف های سال گذشته را تا حدودی پوشانده و نیمکت خوبی دارد . با توجه به همدلی و یکپارچگی که بین بازیکنان ایجاد شده است می توانند از الاهلی امتیاز بگیرند و از این مرحله صعود کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد استقلال و حرف های منصوریان مبنی بر اینکه تا 1401 این تیم یکی از بهترین تیم های آسیا می شود هم، اظهار کرد: فکر می کنم منصوریان منظورش را بد رسانده است. با توجه به زیر ساخت هایی که در جذب بازیکن داشته فکر می کنم منظورش این بوده که استقلال در سال های آینده با تجربه تر می شود. البته زمانی که گفته تا 1401 قدری زیاد است! اما با توجه به شناختی که از بازیکنانش دارد شاید استقلال یکی ازبهترین تیم ها در آسیا شود .

وی با بیان اینکه سرمربیگری منصوریان در استقلال تداوم خواهد داشت، افزود: این همکاری ادامه پیدا می کند. بالاخره منصوریان مربی ایرانی است و باید حمایت شود. تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس اگر حمایت شوند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی خواهند گرفت.

بازیکن سابق تیم ملی درباره  شروع کار سرمربیگری جواد نکونام از تیم خونه به خونه هم به جی پلاس گفت: نکونام بازیکن بزرگی بوده و 8 سال در اروپا بازی کرده است . کارنامه درخشانی دارد. قطعا باید مربیگری را از یک تیمی شروع می کرد. حالا با توجه به شناختی دارد و تصمیماتی که خودش گرفته، حتماخونه به خونه شرایط ایده آلش را داشته است. امیدوارم نکونام در عرصه مربیگری موفق شود و مانند مربی های دیگری که از لیگ یک شروع کردند و به لیگ برتر رسیدند و او هم یکی از مربی های خوب ایران شود.

دیدگاه تان را بنویسید