نتایج بازی های هفته چهارم لیگ برتر هفدهم؛

اولین برد سپید رود در لیگ برتر تا رستگاری فولادی ها در دقایق پایانی

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور با انجام سه دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز سوم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در مهمترین دیدار تیم سپیدرود رشت با شکست پیکان تهران به اولین برد خود دست پیدا کند.

پدیده 2 - استقلال خوزستان 2

تیم های پدیده و استقلال خوزستان در نخستین بازی از آخرین روز هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، از ساعت 18:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

میثم دورقی در آخرین دقیقه نیمه اول برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا شاگردان ویسی که در این مسابقه با لباس سفید به زمین رفته بودند، برنده به رختکن بروند. محمدرضا خانزاده در دقیقه 58 و حسین مهربان در دقیقه 60، گل‌های پدیده را به ثمر رساندند. البته این پایان کار نبود و یوسف دلفی در دقیقه 83 برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا این مسابقه پُرگل با تساوی به اتمام برسد.

پدیده با این تساوی و با تفاضل گل 2+، به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل صفر، در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

رضا عادل داور دیدار به سید عبدالله حسینی، محمدرضا خلعتبری و محمدحسین مرادمند از پدیده و موسی کولیبالی و یوسف دلفی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد. بهروز مکوندی مربی تیم خوزستانی هم به علت اعتراض به داور مسابقه پس از به ثمر رسیدن گل دوم پدیده، از کنار زمین اخراج شد.

سپیدرود رشت یک - پیکان صفر

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود به برتری برسد.

تک گل این دیدار را عماد میرجوان در دقیقه 12 به ثمر رساند.

قضاوت دیدار سپیدرود - پیکان را پیام حیدری بر عهده داشت. او در این دیدار به حسین کعبی و پویا نزهتی از تیم سپیدرود کارت زرد نشان داد.

این پیروزی اولین برد شاگردان علی نظرمحمدی در لیگ برتر بود.

در دقایق پایانی این دیدار سهیل حق‌شناس از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

فولاد خوزستان 2 - گسترش فولاد تبریز یک

در آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند ، دیداری که در پایان به پیروزی دو بر یک تیم میزبان انجامید.

گل اول تیم فولاد خوزستان را علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 38 وارد دروازه کوروش ملکی کرد، اما گل گسترش فولاد به شکل خیلی عجیبی به ثمر رسید. داور در دقیقه 80 یک پنالتی برای شاگردان بوناچیچ گرفت. رضا خالقی‌فر پشت توپ ایستاد، اما ضربه او را حامد لک مهار کرد. در برگشت، بازیکنان گسترش دو بار دیگر به سمت دروازه فولاد شوت زدند، اما هر دو توپ را هم حامد لک دفع کرد، اما توپ چهارم توسط --- به گل تبدیل شد تا بازی به تساوی یک - یک کشیده شود.

در دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر برای تیم فولاد خوزستان، سه امتیاز این دیدار را برای شاگردان پورموسوی به ارمغان آورد. مهدی رحیم زهیوی این گل را به ثمر رساند.
با این شکست، گسترشی‌ها سومین شکست خود را در لیگ هفدهم متحمل شدند و شاگردان پورموسوی هم به دومین پیروزی متوالی‌شان رسیدند.

سیدرضا مهدوی کار قضاوت دیدار فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبریز را برعهده داشت. او به حامد لک از تیم میزبان کارت زرد نشان داد. نکته جالب توجه، درگیری نیمکت‌نشینان دو تیم در دقایق پایانی بود که منجر اخراج ستار همدانی، مربی تیم گسترش فولاد و فرشاد بختیاری‌زاده، دستیار اکبر پورموسوی شد.

جدول بازی های هفته پنجم لیگ برتر

1111

جدول لیگ برتر

جدول

دیدگاه تان را بنویسید