صحبت های سرمربیان لیگ برتر در هفته چهارم

از حرف های دایی درباره 6 پشتک عباس زاده تا ادعای تارتار برای دعوت شدن شاگردانش به تیم ملی

سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست خبری خود حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربیان تیم های لیگ برتری در روز دوم از هفته چهارک لیگ برتر در نشست خبری خود حرف های جالبی زدند.

استقلال صفر - سایپا 1

منصوریان: ما از جنس آهن هستیم! / درک کردن هواداران برای من راحت است

علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم چون جلسه ای کوتاه با بازیکنانمان داشتیم. به سایپا تبریک می‌گویم. بازی سخت و محکمی بود. تیم ما خیلی زحمت کشید. ما دو باخت داریم و هر دو باخت ما هم با یک ضربه پنالتی بوده است.

او افزود: من فکر می‌کنم جدا از یکی دو فرصت تیم سایپا، در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم بازی خوبی را ارائه کردیم. بعد از پنالتی ما سعی کردیم احساسی بازی نکنیم تا دقیقه ۸۵ و ۸۶ و آنجا چون احساس کردیم فضا را داریم از دست می‌دهیم به بازی بلند روی آوردیم. برای بازی مالکانه تلاش کردیم. در نیمه اول خیلی از زمان‌های بازی آن شرایطی که باید گل می‌زدیم یا به تیر دروازه می‌زدیم یا توپ به مدافع سایپا میخورد.

منصوریان گفت: برخلاف تفکرمان که فکر می‌کردیم بالای دو گل اختلاف بازی را ببریم، این اتفاق نیفتاد. من داخل رختکن به بازیکنانم گفتم مردان بزرگ از روزهای سخت می‌آیند. به دست آوردن پیروزی حاصل تلاش و صبر یک مجموعه خواهد بود. من چند ماه دیگر وارد ۴۶ سال می‌شوم. امکان ندارد یک تیم تلاش کند ولی به نتیجه نرسد. ما قطعا به نقطه مورد نظر می‌رسیم. ما از آن هوادارانی که امروز ناراحت شدند ناراحت نیستیم چون از جنس آهن هستیم. خدا برای من کافی است و آن خدا به من کمک کرد و بازیکن استقلال شدم. هوادارانمان را کاملا درک می کنم. درک کردن آنها برای من راحت است.

سرمربی استقلال گفت: من دیشب بازی رئال و بارسا را می‌دیدم و شب گذشته مثل یک هوادار برای تیم مورد علاقه ام حرص می خوردم. هوادار قلب ماست و بعد از خداوند امید ما به هواداران است. دست تک تک هواداران را می بوسم. من از هواداران ناراحت نیستم چون آنها مرا فصل گذشته از برخی تونل‌های سخت گذراندند. دو پنالتی داده‌ایم و دو باخت تجربه کرده‌ایم. این تیم را طوری شکل داده ام که تا ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از بهترین های آسیا خواهد بود. دست هواداران را می‌بوسم و می‌فشارم.

او درباره اثربخشی هافبک های تیمش گفت: تا قبل از پنالتی شرایط ما خوب بود. زمین برای هردو بد بود ولی برای سایپا کمی بهتر بود چون آنها با این زمین ها بیشتر کار کرده اند. منتظری در بخشی از بازی در زمین حریف بازی می کرد. من کمتر تیمی را می شناسم که در ایران چنین کاری بکنند. تعداد ضرباتی که باید گل می‌شد مثل ضربه جپارف و وریا و بیت سعید و ... زیاد بودند. ما باید سریع به گل برسیم. ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. روی دو سه ضد حمله سایپا شرایطمان سخت شد. در اواخر بازی هم شانس خوب داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم. شما نمی توانید از جباری و جپارف توپی بگیرید مگر اینکه اشتباه فردی بکنند. در زمین تختی ما تا هجده قدم سایپا ضربه های کوتاه می زدیم.

وی درباره تعویض‌های تیمش گفت: من به جباری اعتقاد دارم چون در کنار او بازی کرده ام. کنترل بازی را دستش می‌گیرد. به او گفتم برو توی زمین و بازی را کنترل کن. من وقتی در نفت بودم هم شبیه این اتفاق افتاد و تعویض را عوض کردیم. لازم بود پشت قائدی را پوشش دهیم. داریوش شجاعیان فوتبالش را با دفاع چپ شروع کرده است. او یک دفاع چپ کلاسیک بوده و برای همین جباری را حفظ کردیم. تا زمانی که انرژی در جباری و جپارف هست نباید دست به ستاره‌هایتان بزنید. من نگران شهباززاده هستم و نگران مصدومیتش هستم. از خداوند می‌خواهم که او طوریش نباشد. او روز خوبی را شروع کرد و بد موقع مصدوم شد هرچند که قربانی هم تلاشش را کرد.

منصوریان اضافه کرد: ما اگر می‌خواهیم قائدی را ببینیم باید کسی مثل جباری پشت او باشد. تعویض جباری با قائدی اشتباه لفظی بود. ما مطمئنیم به هدفمان می رسیم.

وی درباره داوری این بازی گفت: داوری خوب بود. باخت دلیلی نمی شود که بار باخت را به داوری بدهیم و پنالتی حریف هم درست بود. شانس آوردیم مدافع ما نزدیک بود و رحمتی اخراج نشد.

حرف های دایی درباره 6 پشتک عباس زاده!

علی دایی بعد از پیروزی ساپیا مقابل استقلال گفت: به نظرم بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد و ما به جز هفت هشت دقیقه در نیمه اول یعنی از دقیقه ۲۹ تا ۳۷ حاکم بر بازی بودیم.

او افزود: خیلی خوب و با تاکتیک بازی کردیم. نیمه دوم کلا اجازه بازیسازی به جباری و هافبک های دفاعی استقلال را ندادیم. استقلال نتوانست در نیمه دوم مثل نیمه اول بازیسازی کند. ما در نیمه دوم دوتا تک به تک هم داشتیم. خوشحالم که به موقع گل زدیم. ما شایسته برد بودیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا این خوب است که سایپا هوادار چندانی ندارد، گفت: تمام مردم ما یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی. فقط در شهرستان ها برخی تیم ها تماشاگر خودشان را دارند. باز هم دست این اندک تماشاگران ما درد نکند. این طبیعت فوتبال ماست. استقلال و پرسپولیس با این سرمایه چهار پنج پله از ما بالاتر هستند. ما باید هم فوتبال خودمان را انجام دهیم و هم حریف را کنترل کنیم.

دایی در پاسخ به سوالی درباره خوشحالی عباس زاده و شش پشتک او گفت: جپاروف هم هفته قبل به تراکتورسازی گل زد و پنج شش پشتک هم زد. عباس زاده در پرسپولیس هم این کار را می کرد و این نشان دهنده میزان آمادگی بدن اوست.

وی درباره داوری این دیدار گفت: امسال تصمیم گرفتم که درباره داوری صحبت نکنم. برنامه‌هایی هستند که داوری را می‌سنجند و شما ببینید چند اشتباه تاثیرگذار علیه ما گذاشته شد. سعی می کنم امسال علیه داوری صحبت نکنم.

تراکتورسازی 2 - نفت تهران 1

گل محمدی: خدا را شکر بالاخره امتیاز گرفتیم

 یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تراکتور مقابل نفت تهران گفت: ما امتیاز ارزشمندی گرفتیم و به این سه امتیاز نیاز داشتیم. در سه بازی قبل می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم اما خداراشکر بالاخره امتیاز گرفتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم ولی بعد گل بازیکنانم به بازی برگشتند و گل پیروزی را به ثمر رساندند.

او ادامه داد: باید از هوادارانمان تشکر کنم که در هیچ دقیقه‌ای ناامید نشدند و تشویق کردند. بهترین عملکرد را تماشاگران داشتند که تیم‌ خودشان را حمایت می‌کنند. به عشق همین هواداران در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر می‌شویم.

گل‌محمدی افزود: ما باید برخی اشکالاتمان را برطرف کنیم. محرومیت ها باعث خالی شدن دستمان شد. طاهران امروز مریض بود، فرزاد حاتمی محروم بود اما بازیکنان تلاش خودشان را کردند و از آن‌ها راضی هستم.

سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد آزادی بازیکن ۱۷ ساله این تیم گفت: او توانایی زیادی دارد و در بازی‌های گذشته چند دقیقه بازی کرد. او یک استعداد ناب ایران است و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او راه زیادی در پیش دارد و باید بهتر ظاهر شود. ان‌شاءالله بتوانیم جوانان دیگری هم به میدان بیاریم. از مربیانی که پیش از من به آزادی میدان دادند تشکر می‌کنم.

گل‌محمدی درباره اخطار گرفتن بازیکنان باتجربه این تیم در این دیدار خاطر نشان کرد: بازیکنان ما در شرایطی نیستند که کارت‌های بیهوده بگیرند و آن‌ها را از دست بدهیم. در آینده باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. قبل از هر بازی با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنیم که کارت نگیرید ولی شرایط بازی سخت است. نفت تیم دونده و قابل احترامی بود.

او درباره غیبت حاتمی گفت: او یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب ما است. او خوب تمرین می‌کند اما نباید منفی درباره بازیکنان صحبت کنیم که نبود یک نفر باعث روان بازی کردن ما شده است. او بازیکن خوبی برای ما است.

سرمربی تراکتورسازی درباره موقعیت‌های خراب شده تیمش در دیدارهای لیگ برتر اظهار کرد: باید تمرین بیشتری انجام دهیم و آن‌ها را از لحاظ روحی روانی آماده کنیم تا این مشکل حل شود. امسال شرایط خاصی داریم و باید خودمان را از لحاظ قدرت ذهنی تقویت کنیم.

گل‌محمدی درگیری صادقی و حاتمی در هفته گذشته تصریح کرد: ما به امتیازات زیادی نیاز داریم و باید برای آن تلاش کنیم. کار حاتمی اصلا مورد تایید ما نبود اما اینکه باشگاه را از داشتن او محروم می‌کنند کار درستی نیست. ما شرایط خاصی داریم و نباید او را محروم می‌کردند. جریمه مالی و تعهد می‌تواند جایگزین این محرومیت شود. محروم کردن بازیکن مانند محروم کردن هوادار از دیدن بازی است.

او افزود: دو دفاع وسط ما اولین بار بود که در این پست بازی می‌کردند و تا به این شرایط عادت کنند طول می کشد. آن‌ها تمرکز خوبی داشتند اما بازیکنان حریف در یکی دو صحنه موقعیت پیدا کردند. باید تمرینات اختصاصی برای آن‌ها داشته باشیم. امتیاز ما به خاطر علی عابدینی است که جانش را برای تیم داده است. دست پدر و مادر و خودش را می‌بوسم.

سرمربی تراکتورسازی درباره حمایتش از گروسیان دروازه بان این تیم گفت: فرزین فیزیک خوبی دارد و ارزش حمایت کردن دارد تا به دروازه‌بانی خوب تبدیل شود.

درخشان: در لیگ آزمون و خطا می‌کنیم

حمید درخشان پس از شکست نفت تهران مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و من به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه ما یک مقدار مشکلات داشتیم به این دیدار آمدیم تا شرایطمان را بهتر کنیم. تیم ما در فرم ایده‌آلی نیست اما بازیکنان تلاش کردند بازی خوبی به نمایش بگذارند. یک دو اشتباه انجام دادیم اما توپ لو دادن در میانه میدان باعث از بین رفتن تمرکز ما شد. به تراکتورسازی تبریک می‌گویم و امیدوارم  شرایطمان بهتر شود.

او درباره صحنه پنالتی گفت: اگر داور تشخیص داده که پنالتی بوده تصمیمش درست بوده است. یک اتفاق بوده که رخ داده است. من از آن صحنه دور بودم و کمک داور احتمالا درست تصمیم گرفته است.

سرمربی نفت درباره بازیکنان تیمش تصریح کرد: ما در ابتدای لیگ نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. بازیکنانی که بیرون مانده بودند را جذب کردیم. اگر بخواهیم بهتر باشیم باید بازیکن خوب جذب کنیم مخصوصا بازیکن خارجی. چون بازیکنان خوب داخلی دیگر بازیکن آزاد نیستند. اگر نتوانیم سه بازیکن خوب خارجی جذب کنیم نه تنها در آسیا بلکه در ایران هم نتیجه نمی‌گیریم. اگر ما این بازیکنان را هم جذب نمی‌کردیم نمی‌توانستیم به جوان ۲۰ ساله هم بازی بدهیم. اگر تیم جوان‌تری بازی می‌دادیم شاید سقوط می‌کردیم. بازیکنان با تجربه‌ای جذب کردیم که در کنار جوانان به ما کمک کنند. در تعطیلات باید خومان را به شرایط ایده‌آل بدنی برسانیم.

درخشان افزود: اگر تراکتورسازی با این بازیکنان جوان ادامه دهد کارش سخت می‌شود. امروز را بگذریم که ما را شکست دادند ولی تیم‌های دیگر به آن‌ها اجازه نمی‌دهند که راحت نتیجه بگیرند. درباره آل کثیر هم باید بگویم که یکسری مشکلات داخلی مانند مشکلات مالی باید حل شود اگر این مشکلات حل شود بازیکن شرایطش بهتر می‌شود. بازیکن باید در اختیار تیم باشد چون تیم است که باید گل بزند. این موضوع باید در ذهن بازیکن جا بیفتد. بازیکنانمان باید این موضوع را زودتر متوجه شوند. پس یک تیم از یک نفر مهم‌تر است.

او خاطرنشان کرد: ما بخاطر اینکه بازیکن کافی در پست‌های مختلف نداریم نمی‌توانیم از همه در پست تخصصی استفاده کنیم. مثلا در پست دفاع چپ که بیک زاده و فشنگچی مصدوم بودند. چهار بازیکن ما زیر ۲۳ سال بودند و این بازیکنان خیلی جوان هستند که در برابر تراکتورسازی قرار گرفته‌اند. آن‌ها نمی‌توانستند مقابل تراکتور قرار بگیریند چون تراکتور در هر صورت تراکتور است. نفت پارسال قهرمان جام حذفی بود اما با کدام بازیکنان؟ تا بازیکنان ما با هم هماهنگ شوند زمان‌بر است. ما در هر بازی می‌فهمیم که کدام بازیکن می‌تواند در کدام پست بازی کند. ما در لیگ آزمون و خطا می‌کنیم. تیم ما خیلی کار دارد و امیدوارم در تعطیلات حداقل از لحاظ بدنی به شرایط خوبی برسیم.

سپاهان 2 - ذوب آهن صفر

کرانچار: شاهد یک بازی زیبا بودیم/ اولیویرا نمودار رو به رشدی را طی می‌کند

زلاتکو کرانچار پس از برتری 2 بر صفر سپاهان برابر ذوب آهن گفت: فکر کنم که همه شما موافقید که شاهد یک بازی زیبا بودیم. هر دو تیم سرحال بودند. اگرچه ما بازی را بردیم و خوشحال هستیم اما در لحظاتی ذوب‌آهن می‌توانست نتیجه را برگرداند.

وی ادامه داد: در جریان بازی اجازه ندادیم ذوب‌آهن به خواسته خود که گرفتن ضربات ایستگاهی است برسد. این تیم بازیکنان خطرناکی دارد که روی ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می‌کند. در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم تا اشتباهات خود را بپوشانند. در یک صحنه خطرناک مرتضی تبریزی حرکت بسیار زیبایی انجام داد و در موقعیت تک تک با دروازه‌بانمان خوشبختانه اولیویرا (دروازه‌بان سپاهان) توپ او را مهار کرد.  علاوه بر این ذوب‌آهن چند موقعیت دیگر هم داشت که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.

کرانچار در باره عملکرد اولیویرا و این که چقدر عملکرد او روی برد سپاهان تاثیر داشته است، تصریح کرد: من در شش هفته‌ای که فصل گذشته هدایت تیم سپاهان را بر عهده داشتم متوجه شدم اولیویرا نمودار رو به رشدی را طی می‌کند. او قبل از آمدن من در این سطح نبود. با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که باید او را در تیم‌مان حفظ کنیم. نبود این دروازه‌بان در دیدارهای هفته‌های اول باعث شد کمی دچار اختلال شویم، اما دروازه‌بان‌های جوان‌مان هم خوب کار کردند.

سرمربی سپاهان درباره جدایی علی کریمی از تیم دیناموزاگرب و شایعه پیوستن این بازیکن به سپاهان تصریح کرد: حدود دو هفته پیش بود که اطلاع پیدا کردیم مسئولان باشگاه با این بازیکن مذاکره کرده‌اند و او هم به باشگاه چراغ سبز نشان داده است تا قبل از بازی با سپیدرود به تیم ما اضافه شود، اما امروز شنیدیم این بازیکن می‌خواهد بعد از بازی‌های تیم ملی به تیم ما بپیوندد. علی کریمی در زمان حضور خودم در سپاهان از تیم امید به تیم بزرگسالان آمد، امیدوارم او در آینده آماده شود و بتواند به ما و تیم ملی کمک کند.

وی افزود: من زمانی که به تیم دیناموزاگرب رفتم او عضو تیم ما بود، اما پس از این که من از این تیم جدا شدم، کریمی هم به یکی از تیم‌های خواهرخوانده اروپایی قرض داده شد. در هر صورت وقتی دو طرف نمی‌توانند با هم توافق کنند و باید به فکر جایگزین او باشیم.

قلعه نویی: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد!

 امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: باید به تماشاگران اصفهانی تبریک بگویم. در شهرآوردهای زیادی به‌عنوان بازیکن و مربی حضور داشته‌ام، اما باید بگویم شهرآورد اصفهان همیشه تماشایی است.

«این سه امتیاز در اصفهان ماند و به کرانچار تبریک می‌گویم»، وی با بیان این جمله افزود: زمانی که شما از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف استفاده نمی‌کنید، گل می‌خورید. این یک قانون نانوشته است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، بازنده می‌شوید. ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، اما امروز یکی از روزهای خوب دروازه‌بان سپاهان بود. من به تماشاگران دو تیم به خاطر جو خوبی که در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، تبریک می‌گویم. همچنین به مردم اصفهان بابت این فوتبال زیبا تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این موضوع که از خط حمله ذوب‌آهن انتظار نمی‌رود که موقعیت‌های خود را گل نکند، گفت: تیمی که موقعیت گل ایجاد می‌کند مربی‌اش نباید خیلی دغدغه داشته باشد. ما در دو سه بازی گذشته موقعیت‌هایی داشتیم که حق‌مان کسب سه امتیاز کامل در آنها بود؛ البته چند نقطه ضعف داریم که شاید ایراد از من بوده که نتوانستم آنها را برطرف کنم. یکی از ایرادها نداشتن مهاجم هدف و دیگری دفاع چپ است. به هر حال امروز عدالت فوتبال رعایت نشد و توپ‌های ما که باید تبدیل به گل می‌شدند، وارد دروازه حریف نشدند. ضمن اینکه گلر سپاهان نیز روز خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عملکرد داور دربی اصفهان خاطر نشان  کرد: به فغانی تبریک می‌گویم که کمک کرد بازی زیبا و با سرعت خوبی انجام شود. شاید گلی که به ثمر رساندیم در موقعیت درستی بود و شاید گل آنها نیز در موقعیت آفساید به ثمر رسید. به هر حال اگر ایرادی است مربوط به من می‌شود و اینکه بازیکنانم برای داشتن یک عملکرد خوب تلاش می‌کنند، راضی‌کننده است.

قلعه‌نویی در خصوص بازیکن برزیلی ذوب‌آهن و اینکه از چه زمانی آماده حضور در ترکیب می‌شود، گفت: او مهاجم خوبی است و زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برای حضور در میدان برسد. در پرتغال تیم‌های بزرگ از لیگ‌های مختلف بازیکن می‌گیرند، اما این قانون در کشور ما کارشناسی شده نیست. قانون در ایران این است که اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم او باید حتماً در لیگ دسته یک کشورش بازی کرده باشد که جذب هر کدام از آنها دو تا سه میلیون دلار هزینه برای ما به دنبال دارد.

پارس جنوبی 2 - صنعت نفت آبادان 1

کمالوند:  بیرون رفتن شیمبا به ضرر ما تمام شد/ شاگردانم امروز باغیرت بازی کردند

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک تیمش در خانه پارس جنوبی گفت: در جریان بازی مجبور به انجام تعویض‌های اجباری شدیم و همین مسئله کار دفاعی ما را دچار مشکل کرد. نفرات جایگزین نتوانستند خط حمله پارس جنوبی را کنترل کنند و مهاجمان حریف خیلی خوب کار کردند. صنعت نفت بازیکنان کمی دارد و بیرون رفتن شیمبا به ضرر ما تمام شد. ضمن اینکه عبدالله‌زاده نیز در همان بدو ورود دچار آسیب‌دیدگی شد. علاوه بر این تعجب می‌کنم که چرا این بازیکن در دو بازی بیرون از خانه ما آنقدر دچار اشتباه می‌شود. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنی بیندازم، اما باید علت این موضوع را بررسی کنیم.

وی درباره داوری دیدار پارس جنوبی - صنعت نفت آبادان نیز تصریح کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و اظهارنظر در این مورد را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اینکه تیمش در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است، خاطرنشان کرد: این صنعت نفت فصل گذشته 25 بازیکن داشت، اما امسال 15 بازیکن را در اختیار داریم. ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.

کمالوند در واکنش به سؤال خبرنگاری که چرا بازیکنان تیم صنعت نفت بعد از زدن گل اول خود را به زمین می‌انداختند و این کار آنان یادآور دیدار ایران - بحرین بود، گفت: من هم اتفاقاً بعد از گل دوم پارس جنوبی یاد بازی ایران و بحرین افتادم. شما دیدید بازیکنان ما زمانی که به زمین می‌خوردند، مصدوم بودند. به طور کلی شاگردانم امروز باغیرت بازی کردند، اما بدشانسی آوردیم. تماشاگران جمی نیز جو خوبی ایجاد کرده بودند و کوچک‌ترین اهانتی به ما نشد.

تارتار: دیگر وقتش است بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند

مهدی تارتار پس پیروزی پارس چنوبی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که دیروز من درباره گزارشگر دیدارمان مقابل سپاهان صحبت کردم و گفتم که ما نیاز به تعریف و تمجید هیچ کس نداریم. منظور من رسانه‌ها نبودند، رسانه‌ها اگر نباشند فوتبال معنی ندارد و فوتبالی‌ها و مردم با چه انگیزه‌ای می‌خواهند به کارشان ادامه دهند و خودشان را مطرح کنند و به تیم ملی برسند. عزیزان رسانه‌ای ناراحت نشوند چون ما هر چه داریم از شما رسانه‌ها است. اگر من دیروز بد بیان کردم از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار امشب مقابل صنعت نفت، گفت:‌ در ابتدا باید از هواداران‌مان تشکر کنم. من در هیچ جا چنین حمایتی را ندیده بودم. آنها ما را به بازی برگرداندند. این سومین بار است که بازیکنان ما نتیجه یک بر صفر باخته را به بازی برگشته‌اند. این نشان دهنده پتانسیل بازیکنان ماست و دیگر وقتش است که آنها به تیم ملی دعوت شوند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید