توصیف امام خمینی از رزمندگان دفاع مقدس

امام خمینی در تقدیر از رزمندگان اسلام گفت: شما تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرین و افتخارآمیز کرده ‏اید. شما را ملائکة اللَّه فراموش نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، در تاریخ بیست و یکم آذر ماه سال 61 امام خمینی در بیاناتی خطاب به حجت الاسلام احمد آذری قمی با تاکید بر اینکه این رزمندگان حجت را بر همه تمام کرده اند، افزود: شما موجب عزت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا گشته ‏اید. متن کامل این بیانات به شرح زیر است:

«بسمه تعالى‏

سلام مرا به ایشان (رزمندگان جبهه) برسانید. من به شما دعا مى‏ کنم. و در مقابل فداکاریها و خدماتى که مى ‏کنید، شرمنده هستیم و نتوانستیم کارى انجام دهیم. و شما ما را با فداکاریها و خدماتتان خجل کرده ‏اید. شما حجت را بر ما تمام کرده‏ اید. شما با کارهاى خودتان سبب مباهات و افتخار پیامبر اکرم «ص» شده ‏اید. شما امام زمان - عجل اللَّه تعالى فرجه- را روسفید کردید. شما در پیشگاه خداوند متعال، مقامى دارید که ما باید به شما غبطه ببریم.

شما موجب عزت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا گشته ‏اید. شما تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرین و افتخارآمیز کرده ‏اید. شما را ملائکة اللَّه فراموش نخواهد کرد.

ارواح طیبه شهداى شما در خط مقدم جبهه، شبهاى حمله حاضر و ناظر هستند. شما یاوران خدا، پیامبر- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- امام حسین- سلام اللَّه علیه- امام حسن- سلام اللَّه علیه- فاطمه زهرا- سلام اللَّه علیها- زینب کبرا- سلام اللَّه علیها- و امام زمان- عجل اللَّه تعالى فرجه- هستید. خدا دشمنان شما را ذلیل و خوار خواهد کرد.»

صحیفه امام؛ ج‏17، ص 136

 

 

دیدگاه تان را بنویسید