در گفتگو با جی پلاس؛

ستار همدانی: مجتبی جباری یک لیدر و رهبر برای استقلال است/ روند صعودی آبی ها آغاز شد

مربی اسبق تیم فوتبال معتقد است روند صعودی آبی ها از این هفته آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: آبی پوشان هنوز نتوانستند به آمادگی کامل و هماهنگی لازم برسند اما با اضافه شدن مجتبی جباری که او به تنهایی یک لیدر و رهبر کامل برای تیم است، قاعدتا شرایط استقلال تغییر می کند و او می تواند کمک زیادی به آبی پوشان کند.

وی در ادامه گفت: استقلال هنوز به هارمونی لازم دست نیافته اما آینده خوبی  را برای این تیم متصور هستم چون معتقدم پتانسیل بالایی دارد و نفرات خوبی را جذب کرده و قطع به بقین می تواند آینده روشنی داشته باشد .

** آکادمی استقلال باید بتواند امثال مهدی قائدی را به رده بزرگسالان معرفی کند

ستار همدانی درباره جذب بازیکنان جوان به این تیم نیز به جی پلاس گفت: خیلی خوب است که استقلال توانسته بازیکنان جوان با استعدادی را به خدمت بگیرد و قراردادهای چندین ساله با آنها ببندد که این امر آینده آبی ها را تامین می کند اما اعتقادم این است که ما می توانیم در آکادمی باشگاه بیشتر سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم امثال مهدی قائدی را تربیت کرده و به تیم بزرگسالان تحویل دهیم.

وی در ادامه درباره عملکرد قائدی افزود: مهدی، بازیکن بسیار خوبی است و آینده درخشانی دارد و باید قدر خود را بداند. بازیکن های دیگری مثل امید نورافکن هم می توانند آینده درخشان در جمع آبی پوشان داشته باشند.

** روند رو به رشد استقلال از این هفته آغاز شد

پیشسکوت استقلال در ارزیابی اش از شرایط بدنسازی این فصل آبی پوشان نیز به جی پلاس گفت: استقلالی ها در دو هفته اول فصل از لحاظ بدنی به آمادگی کامل نرسیدند زیرا بدنسازی سنگینی داشتند. با توجه به حضور مربی خوب بدنسازی که این فصل به خدمت گرفتند به نظرم این مسئله مهمی است که بدن ها به شرایط ایده آل برسند و به علت بدنسازی سنگینی که در اردو داشتند، دو هفته زمان می برد تا بدن هایشان به شرایط ایده آل برسد . استقلال از این هفته روند رو به رشدی خواهد داشت و با توجه به بردی که در این هفته کسب کرده از لحاظ روحی  و روانی نیز به آمادگی کامل دست یافته است.

** پرسپولیس مزد ثباتش را می گیرد

ستار همدانی درباره عملکرد سرخ پوشان در لیگ برتر هفدهم تصریح کرد: پرسپولیس تنها تیم لیگ است از لحاظ مدیریت و کادرفنی و بازیکنان به ثبات کاملی دست یافته و معتقدم باعث افزایش اعتماد به نفس مجموعه باشگاه و تبعا بازیکنان و کادر فنی شده است.

وی ادامه داد: یک سری مسائل حاشیه گریبان گیر این تیم شد اما به بدنه آسیب نزد و این نشان می دهد باشگاه پرسپولیس به یک همدلی و وحدت تاکتیکی  دست یافته است. امیدوارم آنها بتوانند در آسیا از نام فوتبال ایران دفاع کنند.

ستار همدانی درباره حضور منشا در پرسپولیس و استفاده همزمان از او در کنار طارمی هم خاطرنشان کرد: برانکو تا الان توانسته از حضور منشا در ترکیب این تیم نتیجه بگیرد اما استفاده همزمان از طارمی و گادوین به تاکتیک مربی مربوط می شود که از هر بازیکنی در چه زمانی استفاده کند.

** چه کسی باید تاوان عدم ثبات مدیریت تراکتورسازی را بدهد؟!

پیشکوست استقلال همچنین درباره تاثیر ثبات و ساختار مدیریتی در عملکرد تیم های لیگ برتری به جی پلاس گفت: تمام باشگاه ها باید به این سمت بروند که بتوانند ثبات و ساختار مشخصی پیدا کنند تا فوتبال ما احیا شود. مثلا تیمی مثل تراکتور با عدم ثبات مدیریتی مواجه است و همیشه از این جهت آسیب دیده است. در این میان چه کسی باید تاوان این مدیریت غلط را پس بدهد؟!

** پارس جنوبی تیم دونده و با برنامه ای است

این مربی درباره  شرایط پارس جنوبی جم در لیگ برتر هم تصریح کرد: تیم هایی که معمولا از لیگ یک به لیگ برتر می آیند دو حالت دارند؛ یا زود نتیجه می گیرند و خوب ظاهر می شوند و احتمالا پس از چند هفته این روند رو به نزول پیش می رود . یا دیر نتیجه می گیرند و طی هفته ها روند رو به رشدی پیدا می کنند و ماندگار می شوند. امیدوارم این تیم شرایطش به گونه ای باشد که در مجموع در لیگ برتر بماند زیرا جنوبی ها فوتبال دوست هستند و علاقه زیادی به این رشته دارند . پارس جنوبی را تیم دونده ای دیدم که با برنامه کارش را دنبال می کند و باید چند هفته به آن فرصت داد تا عملکردش قابل ارزیابی باشد .

 

دیدگاه تان را بنویسید