جی پلاس؛

افتتاح بزرگترین پارکینگ دوچرخه در کشوری که بیش از مردمش دوچرخه دارد! + تصاویر

هلند بزرگترین پارکینگ دوچرخه را در دنیا افتتاح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ سایت ایندیپندنت نوشت: بزرگترین پارکینگ دوچرخه دنیا در کشور هلند افتتاح شد که خبر خوبی برای دوچرخه سواران این کشور است. تا پایان سال 2018  بیش از 18400متر مربع واقع در زیر ایستگاه مرکزی قطار Utrecht قادر به نگهداری و پذیرش 12.500 هزار عدد دوچرخه خواهد بود.

First-Bike-Parking-Garage-Opens-In-The-Netherlands-13-889x593

سال هاست که دوچرخه سواران این کشور متقاضی توسعه و بروز رسانی پارکینگ های مخصوص دوچرخه هستند و درخواست خود را  به دولت ارائه می دهند. "مارتیجون ون اس" - سخنگوی سازمان دوچرخه سوران هلند اظهار کرد که اکنون کشورش توانایی بیشتری برای پذیرش تعداد زیادتری از دوچرخه سواران در قیاس با سال های قبل دارد.

او گفت که با وجود افزایش بیشتر تعداد دوچرخه سواران، اکثر این زیرساخت ها که در سال 1989  بنا شده بود، توسعه نیافته و اکنون به دنبال تقاضاهای بسیار از سوی شهروندان، این اقدام صورت گرفت.

 

First-Bike-Parking-Garage-Opens-In-The-Netherlands-14-889x593

گفتنی است که در هلند تعداد دوچرخه ها از تعداد افراد بیشتر است و یک شهروند معمولی هلندی بیش از 600 کیلومتر در سال دوچرخه سواری می کند. علاوه بر این، بیش از یک چهارم از جمعیت هلند برای رفتن به سر کار خود دوچرخه سواری می کنند و به همین دلیل است که تقاضا برای افزایش فضای پارگینگ ها وجود دارد.

First-Bike-Parking-Garage-Opens-In-The-Netherlands-15-889x593

 

 

دیدگاه تان را بنویسید