عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با جی پلاس:

خطر تعلیق ما را تهدید نمی کند/ خودمان هم ماندیم با حاج صفی و شجاعی چه کنیم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با رد خطر احتمالی تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا گفت: هیچ خطری ما را تهدید نمی کند و ما در مسائل داخلی خط قرمزهای خودمان را داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به دنبال واکنش ها و موضع گیری های اهالی ورزش نسبت به مسئله خطر تعلیق فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا بخاطر مسائل حاشیه ای اخیر که درست از زمان مصاحبه محمدرضا داورزنی - معاون وزیر ورزش و جوانان درباره محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی شروع شد، فدراسیون فوتبال هم در نامه ای به فیفا توضیح داد که هیچ کدام از این بازیکنان محروم نشده اند.

در همین رابطه اما فریدون اصفهانیان - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، اظهار کرد: از گذشته تا به امروز ورزشکاران ما در مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، از حضور در زمین امتناع می کنند چرا که این کشور را به رسمیت نمی شناسیم. این دو بازیکن هم قبل از بازی مقابل یک تیم ورزشی از رژیم صهیونیستی باید از فدراسیون فوتبال کسب تکلیف می کردند. قطعا اگر برنامه ریزی درستی داشتند، این اتفاق رخ نمی داد و به روشی این مشکل را حل می کردیم.

**خودمان هم ماندیم چه کنیم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون با بیان اینکه فدراسیون پاسخ فیفا را داده و موضع گیری درباره مسائلی مثل محرومیت یک بازیکن صرفا از طریق نامه نگاری های رسمی معتبر است، ادامه داد: همه این شرایط وجود دارد اما از طرفی این دو بازیکن خط قرمزها را رد کردند. ما هم ماندیم چه کار باید کنیم! حاج صفی و شجاعی در ترکیب تیم باشگاهی و خارجی خود به زمین رفتند و می گویند در اختیار باشگاه بودند. فدراسیون درباره آنها تصمیم نهایی را می گیرد اما آنچه می توانم با اطمینان از آن صحبت کنم این است که به هیچ عنوان خطر تعلیق از سوی فیفا، فوتبال ایران را تهدید نمی کند.

دیدگاه تان را بنویسید