حرف های سرمربیان در هفته سوم لیگ برتر هفدهم

از اظهارات منصوریان درباره قائدی تا گلایه های گل محمدی از مسوولان قبلی تراکتور

سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست خبری خود حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربیان تیم های لیگ برتری پس از پایان روز دوم از هفته سوم در نشست خبری خود حرف های جالبی زدند.

استقلال یک - تراکتورسازی صفر

منصوریان: من و یحیی بد موقع به هم می‌خوریم / قائدی به تیم ما در خط حمله ریتم می‌دهد

علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی گفت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم.

او افزود: در برخی از دقایق نیمه دوم از شرایط راضی نبودیم. استرس کسب این سه امتیاز باعث شد دقایقی در نیمه دوم نظم تیمی را از دست بدهیم. شرایط ما در نیمه اول فوق العاده خوب بود. می شد در همان ۱۵ دقیقه اول خیلی زود به گل برسیم اما دو موضوع برای ما خیلی مهم بود و آن هم گلزنی و گل نخوردن بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش در نیمه دوم افت کرد، گفت: در برخی از دقایق نگران از دست دادن سه امتیاز بودیم و این باعث شد روندمان بهم بریزد. در اواخر بازی دیدیم که منتظری و هافبک‌های ما توپ را در اختیار داشتند. سعی ما بر این است که نگران شرایط بازی نباشیم و زیبا بازی کنیم. ما در نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم. شرایطی ایجاد نکردیم که تراکتور بتواند از فرصتش استفاده کند. من و یحیی بد موقع به هم می‌خوریم و پارسال هم همین زمان‌ها بود با هم بازی کردیم. هفته قبل چند فرصت از دست دادیم و دو پنالتی ما را نگرفتند. ولی چند سال بعد کسی یادش نمی‌آید چقدر خوب بودیم. خوشحالیم که جباری به فرم ایده‌آلش می‌رسد و فکر می‌کنم می توانیم دو هفته بعد مجتبی جباری چهار سال بعد را ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تشویق قائدی باعث بهم خوردن تیمی بازی کردن استقلال نمی‌شود گفت: قائدی هفته قبل برای اولین در آزادی بازی کرد و خیلی راحت بازی می‌کند. او به تیم ما در خط حمله ریتم می‌دهد. او بسیار منعطف است. هواداران به اندازه کادرفنی و سایر بازیکنان او را دوست دارند. او در تمرین بخشی از نشاط تیم ماست. قائدی هفته قبل دو سه حرکت بالاتر از استاندارد فوتبال ما زد. امروز هم می‌شد گل دوم را بزند. باید تلاش کنیم این اعتماد روی سکوها بیشتر شود. منتظریم به فرمی برسد که در جمع ۱۱ بازیکن قرار بگیرد.

منصوریان درباره شرح وظایف قائدی گفت: نمی‌توان او را اسیر یک سری مسائل کرد. من نمی‌توانم بگویم در خلاقیت این کار را انجام دهد. ما بازیکنانی که استعدادشان بالاست را در فضای خلاقیت آزاد می گذاریم. اگر بخواهیم امثال او را در فضای تاکتیکی اسیرشان کنیم باعث می شویم به کیفیت ایده آل نرسند. قائدی هم باید در شرح تاکتیک ها خصوصا در دفاع باشد ولی در خط حمله باید نشاط داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد یک پنالتی به سود تیمش گرفته نشد، بیان کرد: هفته پیش هم دو پنالتی علیه ما را نگرفتند و من اعتراض کردم. اما درباره مباحث دو هفته پیش که سوال می کنید باید بگویم شما خودتان بهتر از من قواعد فوتبال ما را می‌دانید. درباره محرومیت بازیکنانمان من قانع نشدم و بحث در این زمینه مفصل است. من اعتقاد قلبی دارم که اگر ما می‌خواستیم پافشاری کنیم تبعات زیادی گریبان فدراسیون را می‌گرفت. آقای افتخاری گفت نمی‌خواهم بیشتر از این ماجرا ادامه پیدا کند. شاکله تیم ما در بازی با صنعت نفت بهم خورد. من به قوانین فیفا مسلط هستم. دو هفته بدی برای ما بود. امیدوارم این دو هفته ما در سه هفته آخر لیگ به ما آسیب نزند. اما درباره داوری امروز باید بگویم که نمی‌دانم تراکتور اعتراض داشته یا نه. ما اگر می‌باختیم هم داوری خوب بود هرچند که معتقدم که یک صحنه روی شجاعیان بود و البته بازهم باید گفت که اعلام خطا سخت است. مگر اینکه فضای داوری کامپیوتری شود. در کل او خوب بود و کارت های خوبی هم داد. دوست ندارم که به دو هفته قبل برگردیم. ما اگر هفته قبل می‌بردیم، الان ۶ امتیاز بودیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شعری که یک خواننده برایش خوانده چیست گفت: من مدتی است که از فضای مجازی دورم. تا حالا هم کسی برای من آهنگی نخوانده است. یکبار هم یک خواننده پرسپولیسی یعنی مازیار فلاحی از من تعریف کرد. من چون از فضای مجازی دورم بی اطلاع هستم و البته این هم خوب نیست. دلیل این هم بی اخلاقی موجود در فضای مجازی است. در اینستاگرام مسی وقتی 400 هزار نفر فارسی فحش می‌دهند به هرحال مشکلاتی هست. این خواننده هم که شما می‌گویید پارسال به من گفت گیتارم را دزدیده‌اند و من هم گیتار برایش خریدم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به زوج نورافکن و چشمی چیست، گفت: ما دنبال بستری هستیم تا جباری و جپارف با هم در زمین باشند. منتظری در حال انتقال تجربه به مجید حسینی است. ما می‌توانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا جپارف و جباری با هم وارد زمین شوند. امروز هم می‌خواستیم این کار را بکنیم ولی نشد. هم نتیجه را می‌خواهیم هم لذت بردن از بازی را. ممکن است در ادامه دفاع سه نفره در دستور کار ما قرار بگیرد.

گل محمدی: آنهایی که تراکتور را به این روز انداختند باید شرمنده باشند نه ما

یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش در خانه استقلال گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در پنج دقیقه ابتدایی باید دو گل می‌زدیم. ما بازی روانی را انجام دادیم، اما رفته رفته بازی را به حریف دادیم و آنها هم در نهایت یک گل زدند. در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم و بازی یک‌طرفه بود. بازیکنانم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند، اما مانند بازی‌های قبلی در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. به نظرم بازی را ما بردیم و فقط نتیجه را واگذاری کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید از هواداران‌مان تشکر کنیم که به خوبی از ما حمایت کردند و به نظرم ما شرمنده آنها شدیم، نه شرمنده فوتبال. در سه بازی ابتدایی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به استقلالی‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم، اما ما مستحق باخت نبودیم. حتی اگر موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به نظرم اگر بیشتر کار کنیم و سخت‌تر تلاش کنیم می‌توانیم در زمین به نتیجه هم برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعاً تلاش کردند و به نظرم با داشته‌هایی که در اختیارمان بود، به خوبی بازی کردیم.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا به فرزاد حاتمی با توجه به درگیری‌اش با امیرحسین صادقی بازی داد، در حالی که کمیته اخلاق این بازیکن را محروم کرده بود، گفت: در خصوص بازی اگر سؤالی دارید، من در خدمتم. به نظرم این سؤال چندان جالب نیست. اولین سؤال از من سؤالی بود که خوب نبود و به نظرم اگر این سؤال را در آخر می‌پرسیدید، بهتر بود.

وی درباره اینکه فرزین گروسیان اشتباهی کرد که تراکتورسازی گل خورد و هواداران در پایان بازی او را تشویق کردند، گفت: فرزین اولین سالی است که در لیگ برتر دروازه‌بانی می‌کند. در تمرینات هم خوب است و به نظرم چیزی که کم دارد، تجربه است. او باید در چنین بازی‌هایی دروازه‌بانی کند تا تجربه کسب کند. گروسیان قطعاً بهتر می‌شود. او در بازی‌های بعدی هم دروازه‌بان اول ما خواهد بود. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، باید به جوان‌ها اعتماد کنیم تا آنها هم باتجربه شوند. امروز هم توپی روی دروازه او نیامد و فقط همان یک توپ بود که جای‌گیری فرزین بد بود. با این حال ما اعتمادمان را نسبت به گروسیان از دست نمی‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات پایانی، اظهار داشت: در بحث زدن ضربات آخر، ما هر هفته تمریناتی را طراحی می‌کنیم و بازیکنان تمرین دارند. اینکه توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، مربوط به شرایط تیم ما و استرسی است که بازیکنان دارند. در صحبت‌هایم گفتم که فقط شرمنده هواداران هستیم و البته آن کسی که باید واقعاً شرمنده باشد، کسانی هستند که تیم را به این روز انداختند. تراکتورسازی دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد و من این اتفاق را نه در دنیا، حتی در آسیا هم ندیده بودم. واقعاً ندیده بودم تیمی به خاطر بی‌توجهی به نقل‌وانتقالات محروم شوند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا درگیری حاتمی با صادقی روی عملکرد او در بازی تأثیرگذار بود یا نه، گفت: خیر، تأثیری نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که «می‌گویید کسانی باید شرمنده باشند که تراکتورسازی را به این روز انداختند. آیا این افراد بازهم در باشگاه هستند یا نه؟»، تأکید کرد: خوشبختانه نه.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه این اتفاق در زمان آجورلو افتاده و چگونه می‌گوید این افراد دیگر در باشگاه نیستند، گفت:‌ محرومیت تراکتورسازی به خاطر شکایت بازیکنانی است که قراردادشان یک طرفه فسخ شد و آنها از باشگاه به فیفا شکایت کردند. این بازیکنان هم در زمان مدیریت‌های قبلی باشگاه بودند.

فولاد خوزستان 2 - سیاه جامگان یک

پورموسوی: داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت

سیداکبر پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: به جوانان تیمم افتخار می‌کنم. ما در سومین بازی‌مان بالاخره به پیروزی رسیدیم. ما تازه در اول راه هستیم. از هوادارانی که با شور و هیجان تیم ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. از جوانان فولاد هم تشکر می‌کنم که نشان دادند می‌توان آینده خوبی برای فولاد متصور بود.

وی افزود: نقطه قوت تیم ما، انرژی و انگیزه‌ای است که در تیم‌مان وجود دارد. هواداران هم خیلی از ما حمایت کردند. شاید برخی‌ها تصور می‌کردند هواداران تیم را ترک کرده و تنش ایجاد می‌کنند، اما از ما حمایت کردند و نشان دادند که باهوش هستند. قول می‌دهم در آینده به این فولاد افتخار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد داوری مسابقه گفت: داور یک پنالتی صددرصد را روی مهاجم ما نگرفت. همان‌طور که تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند، داوران هم چنین وضعیتی دارند. موجی از داوران جوان آمده‌اند و ما باید از آنها حمایت کنیم. شاید اعتراضی هم به داوران داشته باشیم، اما قلباً به آنها اعتماد داریم.

اکبر میثاقیان: این داور اولین بازی‌اش بود و نیاز به فرصت دارد

اکبر میثاقیان بعد از رقم خوردن نخستین شکست تیمش در فصل جاری که مقابل فولاد خوزستان رقم خورد، گفت: تبریک می‌گویم یه تیم فولاد. ان‌شاءالله موفق باشند. بازی است و نمی‌شود در تمام بازی‌ها پیروز شویم. فولاد خیلی خوب بازی کرد، خصوصاً در نیمه اول و واقعاً به فولاد‌ی‌ها تبریک می‌گویم. خواست خدا بود ما امروز نبریم.

وی ادامه داد: چند موقعیت گلزنی خوب داشتیم، ولی خدا خواست تا این بازی را ببازیم و بچه‌های تیم‌مان شکست را هم درک کنند و بدانند که پیروزی راحت نیست. فوتبال است دیگر. همین بازیکنان هفته گذشته در رشت بهترین بازی را انجام دادند و الان نمی‌شود با یک شکست به آنها گفت ضعیف هستند. تمام تقصیرات این شکست گردن من است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره داوری این دیدار تصریح کرد: داور جوان است و باید از او حمایت کنیم. او هیچ تقصیری در بازی نداشت و مقصر این شکست من هستم. دوست دارم همان‌طور که در بردهای‌مان خوشحال می‌‌شویم در زمانی هم که می‌بازیم باید با هم صحبت کنیم و جواب یکدیگر را بدهیم. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانستیم با پیروزی در این دیدار هفت امتیازی شویم، اما موفق نشدیم.

پیکان صفر - ذوب آهن صفر

جلالی: در خط حمله نیاز اساسی به تقویت شدن داریم

مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: ‌ شاید اگر بتوانیم خط حمله‌مان را ترمیم کنیم در آینده نزدیک می‌توانیم به تیم‌مان ببالیم. واقعاً‌ بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند و در لحظات پایانی پرتلاش‌تر ظاهر شدند.

وی ادامه داد: این بازی دو نکته خیلی خوب برای ما داشت، اول اینکه گل نخوردیم و دوم هم توانستیم حریف قدرتمند خود را متوقف کنیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم این برای ما رضایت‌بخش است. 

سرمربی پیکان درباره اینکه رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن روز خوبی در این بازی داشته و توانسته موقعیت‌های زیادی از تیم پیکان بگیرد، عنوان کرد: بله واقعاً در نیمه دوم تیم ما بهتر و روان‌تر از حریف بازی کرد، موقعیت‌های بهتری هم ایجاد کردیم و فکر می‌کنم در خط حمله نیاز اساسی به تقویت شدن داریم.

جلالی درباره دلیل نیمکت نشینی امیرحسین صادقی در این دیدار، عنوان کرد: ابتدا بگویم در مناقشه با حاتمی، صادقی هیچ تقصیری نداشت و من از او ممنونم که وقتی از او درخواست کردیم مناقشه را تمام کند قبول کرد. صادقی در این مدتی که با ما کار می‌کند یکی از بهترین‌های ما است، اما این درگیری تمرکز این بازیکن را به هم زده بود و ما ترجیح دادیم در این مسابقه بازی نکند.

وی درباره بختیار رحمانی و این که او دو نیمه متفاوت را داشته است، گفت: این بازیکن تا شرایط آرمانی خود فاصله دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود. ما به این بازیکن امیدواریم.

قلعه نویی: از ذوب‌آهن راضی نیستم!/ به سن و سالی رسیده‌ام که بهتر است درباره داوری صحبت نکنم

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان گفت: باید از مسئولان شهرقدس تشکر کرد، به خاطر زمین خوبی که آماده کرده بودند. درباره بازی هم باید بگویم ذوب‌آهن هنوز فوتبال مدنظر ما را انجام نداده و باید در نیمه اول با اختلاف حداقل دو گل از زمین بیرون می‌آمدیم.

وی افزود: رحمان احمدی دروازه‌بان پیکان امروز یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت. نیمه دوم سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه بازیکن ما از زمین اخراج شد. زمانی که 10 نفره می‌شوید مجبورید بازی را کنترل کنید. در مجموع از ذوب‌آهن راضی نیستم، درست است کسب یک امتیاز بیرون از خانه نکته مثبتی است اما باید نیمه نخست بازی را تمام می‌کردیم که این اتفاق رخ نداد.

سرمربی ذوب‌آهن با تاکید دوباره بر این که از تیم خود رضایت ندارد، اظهار داشت: تیم آقای جلالی فوتبال خوبی بازی کرد به خصوص پس از اینکه ما 10 نفره شدیم. فکر می‌کنم تیم حریف به جز 2 ، 3 موقعیت، دیگر به دروازه‌ ما نزدیک نشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال خبرنگاری درباره داوری این مسابقه، تصریح کرد: اکنون به سن و سالی رسیده‌ام که بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم. اجازه دهید کارشناسان در این باره نظر دهند، داوری است دیگر، کاری نمی‌شود کرد.

وی در خصوص پرسش خبرنگاری که گفت شما روزهای خوبی با سپاهان پشت سر گذاشته‌اید، آیا در لیگ برتر امسال هم با ذوب‌آهن به دنبال قهرمانی هستید، خاطر نشان کرد: بله ما به خاطر همین به ذوب‌آهن آمدیم، البته امسال چند اشکال در تیم ما وجود دارد که یکی از آنها بازیکنان مصدوم تیم هستند، امروز 8،9 بازیکن را باید روی نیمکت داشتیم اما به علت مصدومیت همراه تیم نبودند. رجب‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، چون عباسی مصدوم شد. مهدی‌پور و حسینی و یک مهاجم دیگر قرار است به تیم اضافه شوند. وضعیت قاسم حدادی‌فر را هم که می‌دانید، او انقدر پسر خوبی است که امیدوارم هرچه زودتر و با شرایط خوب بازگردد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رجب‌زاده در هفته گذشته به گسترش فولاد گلزنی کرد، چرا در این مسابقه از ابتدا روی نیمکت تیم نشسته بود؟ گفت: رجب‌زاده هفته پیش روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت اما در این بازی ما او را برای نیمه دوم نگه‌ داشتیم که تاثیری که در بازی قبل داشت در این بازی داشته باشد. از وقتی که به تیم آمدم او توانسته 2 گل بزند. متاسفانه مصدومیت‌ها برنامه‌های ما را به هم زد.

قلعه‌نویی در این خصوص که آیا رجب‌زاده می‌تواند تبدیل به تعویض طلایی برای ذوب‌آهن شود، خاطر نشان کرد: ممکن است بازیکنان تعویضی ما نتوانند به ما کمک کنند به همین خاطر او را نگه داشتیم که بتواند ما را یاری کند.

سپاهان یک - پارس جنوبی جم یک

تارتار: عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود

مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان گفت: می‌خواهم در ابتدا از قاسم حدادی‌فریاد کنم و آرزو می‌کنم زودتر برگردد. البته این طبیعت فوتبال است و باید با آن بجنگیم.

وی افزود: بچه‌های ما به جایی رسیده‌اند که سپاهان را در خانه‌اش تحت‌ِفشار قرار می‌دهند و امروز هم مستحق پیروزی بودیم. ما موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. از سپاهان تشکر می‌کنم که بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه سپاهان در فصل جدید چهار بازیکن اصلی خود را در خط دفاع تغییر داده است، گفت: امروز دروازه‌بان اصلی این تیم هم در بازی حضور نداشت. بسیار مشکل است که بازیکنان جدید خط دفاعی هماهنگ شوند و این کار نیاز به فرصت دارد. کرانچار کارنامه مشخص و مثبتی در ایران دارد و از مربیان بسیار خوب است.

تارتار در خصوص تیم پارس جنوبی تصریح کرد: تیم ما در هر سه بازی که پشت سر گذاشتیم، خوب بود. با توجه به اینکه حدود 70 درصد بازیکنان کنونی تیم کنار هم بازی کرده‌اند با تفکرات من آشنا هستند. امیدوارم این روند خوب پارس جنوبی ادامه پیدا کند. این در حالی است که عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: بحث دروازه‌بانی برای مربیان بسیار حساس است و می‌توان گفت که 50 درصد یک تیم به دروازه‌بان آن است. همان‌طور که دیدیم دروازه‌بان جوان سپاهان وارد بازی شد و یک پنالتی حساس برای سپاهان گرفت. ما در ابتدای فصل محسن فروزان را جذب کردیم، چون نسبت به او شناخت داشتیم. فروزان یکی از دروازه‌بان خوب فوتبال ماست و روی او حساب کرده‌ایم. در این دیدار نورمحمدی باتجربه را به تیم اضافه کردیم که در دفاع به ما بسیار کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد تعویض‌هایش در این مسابقه خاطرنشان کرد: زمانی که عقب افتادیم بازیکنانی را به زمین آوردیم که کنار هم بازی کرده بودند که خدا را شکر این تعویض‌ها مؤثر بود. نانگ و سالاروند در فصل گذشته کنار هم بازی کرده بودند که یکی از نکات مثبت این تعویض‌ها حضور آنها کنار هم بود.

کرانچار:  از بازی و مبارزه طلبی بازیکنان راضی هستم/ شرایط فراهم باشد، کریمی را به سپاهان بازمی‌گردانیم

زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: از نحوه آغاز بازی راضی هستم و نفوذهای خوبی داشتیم و تنها راهی که حریف پیش‌رو داشت این بود که با ارسال توپ بلند دست به ضد حمله بزند. زمانی که گل زدیم، بدشانسی داشتیم و بازیکن ما مصدوم و پنالتی گرفته شد. در نیمه نخست پنالتی باید گرفته می‌شد که متاسفانه برای ما گرفته نشد.

وی افزود: با آوردن رافائل و غلامی سعی کردیم حریف را مهار کنیم، در مجموع از بازی و مبارزه طلبی بازیکنان راضی هستم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: شاید نتیجه رضایت بخش نیست، اما از بازی راضی هستم و از دروازه‌بان جوان تیم تشکر می‌کنم که در اندک دقایق حضور در زمین تاثیر خود را گذاشت. خروج نویدکیا به دلیل مصدومیت در تیم ما خلا ایجاد و حریف استفاده کرد. متاسفیم که نتوانستیم در این بازی پیروز باشیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که چرا پس از گل نخست، مهرداد محمدی را به بازی نیاورد تاسپاهان به حملات خود ادامه بدهد؟ گفت: محمدی را در برنامه داشتیم. این بازیکن در تمرین 2 روز پیش از ناحیه پای چپ مصدوم شد و نمی‌توانستیم از ابتدای بازی به میدان بفرستیم. با مصدومیت دفاع ما و اتفاقات بازی نتوانستیم از محمدی استفاده کنیم.

وی درباره افت بدنی شاگردان پس از شروعی خوبی که داشتند، عنوان کرد: به دلیل مصدومیت رسول نویدکیا و اخراج بازیکن‌مان، انتظار داشتیم خط دفاع حریف و خط میانی را تحت فشار قرار بدهیم تا فشار بر تیم ما کمتر شود، اما چون خط میانی نتوانست آنطور که باید شرایط را کنترل کند، این مسئله سبب تکرار اشتباهات شد.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داور این دیدار گفت: به نظرم داور در صحنه پنالتی حریف باید به نانگ کارت زرد می‌داد، اما به دروازه‌بان ما قرمز داد. اگر از نظر داور آن صحنه پنالتی بوده، بنابراین باید در نیمه نخست نیز برای ما پنالتی می‌گرفت.

کرانچار در خصوص عملکرد تیم پارس جنوبی جم در سه هفته اخیر عنوان کرد: پیش از مسابقه نیز درباره آمادگی حریف هشدار داده بودیم و باید دانست که تیم حریف بازیکنان با نشاطی مانند نانگ، سینک و صالحی دارد و آنها می‌توانند سرنوشت مسابقات را برای این تیم رقم بزنند. باید ببینیم این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌خواهد به تیمش یک دروازه‌بان اضافه کند؟ گفت: ما «لی اولیویرا» را مدنظر داریم و امینی نیز باز می‌گردد، اما هر دوی آنها مصدوم شدند و با توجه به کارت قرمز صدقیان، کیخسروی دروازه‌بان دوم ما در برابر ذوب‌آهن درون دروازه است.

سرمربی کرانچار درباره فسخ قرارداد علی کریمی با دیناموزاگرب و در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب این بازیکن خواهد بود؟ اظهار داشت: قطعاً همینطور است و درباره این مسئله جلسه‌ای داشتیم و اگر شرایط فراهم شود، کریمی را بازگردانیم. پیش از آغاز فصل با این بازیکن مذاکره کردیم و او تمایل نیز داشت. باید ببینیم کریمی در چه وضعیتی است و چه میزان آمادگی دارد.

کرانچار در پایان در خصوص احتمال جذب بهنام برزای خاطرنشان کرد: من در تیمم مشکلی بابت عدم سرعت را نمی‌بینم، چون میرزایی، پاپی و انصاری را داریم. حرف من از جنبه دیگری مطرح شد و اگر قرار است کسی را بیاوریم، تنها کریمی را اضافه می‌کنیم. ضمن اینکه با آمدن مروان حسین خط حمله کشنده‌ای را خواهیم داشت.

صنعت نفت آبادان دو - پدیده صفر

گلایه مهاجری از توپ جمع کن های آبادانی

رضا مهاجری پس از شکست 2 بر صفر پدیده مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ابتدا جا دارد شهادت بسیجی ارزنده شهید حججی را که به دست نیروهای داعش به شهادت رسیده است، تسلیت بگویم. در مورد بازی هم باید بگویم که ما امروز ما با سهل‌انگاری دو گل خوردیم. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما در ضدحمله گل خوردیم. در هر صورت این پیروزی را به فراز کمالوند، مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان تبریک می‌گویم.

وی به گلایه از اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار صنعت نفت آبادان - پدیده مشهد پرداخت و یادآور شد: ما امروز باختیم، اما من دو گلایه دارم. اسم توپ جمع‌کن‌های مشهدی بد در رفته است، اما شما دیدید که توپ‌جمع‌کن‌های آبادانی در نیمه اول حتی یک توپ هم به ما ندادند! ما یا خودمان توپ را به بازیکنان می‌رساندیم و یا آنها خودشان می‌آمدند توپ را به زمین می‌بردند. این اتفاقات زیبنده شهر و فوتبال آبادان نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: گلایه دوم من از داور مسابقه است. داور مسئول سلامت بازیکنان به حساب می‌آید و باید در قبال آنها بهتر عمل کند. امروز انتظار ما از داوری برآورده نشد. ما خدای ناکرده انتظار نداریم که داور به نفع ما سوت بزند، اما امشب  داور باید بهتر از اینها عمل می‌کرد. بازیکنان به حمایت داور نیاز دارند. اگر در نیمه دوم با بازیکن نفت برخورد می‌شد و داور به او کارت زرد می‌داد، این مشکلات در ادامه به وجود نمی‌آمد.

مهاجری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: به طور کلی از عملکرد بازیکنانم مخصوصاً در نیمه دوم راضی هستم. اگر این روند را ادامه بدهیم می‌توانیم به آینده تیم‌مان امیدوار باشیم اما در هر صورت فکر می‌کنم داور امروز کمی با نفت در برخی صحنه‌ها مهربان‌تر بود.

کمالوند: مشکل اصلی ما کمبود بازیکن است

فراز کمالوند بعد از پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل پدیده در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت:‌ وقتی اینهمه تلاش بدون چشمداشتی که انجام می دهید با خبرنگاران تبریک می گویم و شما را در این پیروزی سهیم می دانم زحماتی که شما در کنار هواداران می کشید را به شما هم تقدیم می کنم چون نقش بسزایی داشته اید.

وی ادامه داد:‌ بازی خوبی بود چون دوست ندارم امتیاز خانگی را به هیچ وجه از دست دهیم رو به بازی بسته اوردیم که خدا را شکر هیچ موقعیتی را هم به حریف ندادیم. خوشبختانه با بازگشت اسدی تیم خوب شد گفته بودم که حضور او تاثیرکذار است مشکل اصلی ما کمبود بازیکن است چون در مجموع 14 - 15 بازیکن داریم و 6 بازیکن بیشتلر نی توانستیم جذب کنیم و تمام نفراتی که گرفتیم خوب هستند خدا را شکر در 3 بازی 6 امتیاز گرفتیم اما اعتقاد دارم اگر هفته گذشته آن اتفاقات نامطلوب و ناعادلانه رخ نمی داد الان 9 امتیازی بودیم.

 فراز کمالوند با اشاره به تأثیر گرما روی عملکرد بازیکنان صنعت نفت،‌گفت: این باور وجود دارد که گرما تنها روی حریفان ما تأثیر منفی می‌گذارد در حالی که ما بازی‌های بیشتری را در این شرایط به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان از دست آب بدن به دلیل گرمای زیاد است. گرفتگی‌های زیادی هم به خاطر این موضوع به وجود می‌آید که باید شرایطی را ایجاد کنیم تا در مدت باقیمانده تا پایان فصل گرما اگر امکان دارد تمریناتمان را در شهر دیگری برگزار کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این صنعت نفت با تیم مورد نظر من فاصله دارد، هدف‌گذاری ما برای نیم‌فصل کسب حدود 20 امتیاز است اگر به 20 یا حدود 20 امتیاز برسیم، با سابقه مربی‌گری‌ام می‌گویم نه تنها رتبه تک‌رقمی کسب خواهیم کرد حتی می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم داشته باشیم.

کمالوند با بیان اینکه در نیم‌فصل 3 - 4 بازیکن برای تقویت تیم به خدمت خواهد گرفت،‌گفت: باید تشکری ویژه از هواداران و رسانه‌ها داشته باشم روزی که به آباداذن آمدم تعدادی دنبال درست کردن دردسر بودند و مدام درباره بازیکنانی که گرفته بودیم اظهارنظر می‌کردند تنها جایی که انتقاد نشد رسانه‌ها بود.

وی افزود: تنها یک مشکل داریم و آن هم کمبود بازیکن است چون تنها 6 بازیکن توانستیم جذب کنیم اگر می‌توانستیم 10 بازیکن بگیریم در کنار بازیکنان سال قبل شرایطمان بهتر می‌شد فقط دعا می‌کنیم که مصدوم ندهیم چون دیدید که با مصدومیت اسدی کار ما سخت شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به درگیر‌ی‌های پایان بازی با پدیده گفت: از نماینده فدراسیون تشکر می‌کنم که به خوبی ورود کرد دو سه بازیکن را حتماً جریمه می‌کنیم چون وقتی سه امتیاز را گرفته‌ایم دیگر نیازی نیست وارد حاشیه شویم تا برای ما تبعات داشته باشد.

کمالوند درباره دیدار هفته آینده مقابل پارس‌جم گفت: احساسم این است که فوتبال فرآیند خوبی در این شهر ایجاد کرده است و جمعیت خوبی به این شهر آمده است اما بهتر است با ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها از این موضوع نهایت بهره برده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید