جی پلاس: «به خودت امیدوار باش و در زندگی ثابت قدم باش همان گونه که هستی.»؛ جمله ای که غلامرضا[1] در وصیت نامه اش خطاب به بانویش آورده بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

همسر عزیزم سلام. وصیت نامه ای را که مشاهده می کنی قبلاً نوشته ام و اکنون 63/12/24 صبح جمعه مشغول بازبینی و اصلاح آن هستم و خط خوردگی ها مربوط به اصلاح نامه است متأسفانه فرصت نیست مجدد آن را پاکنویس کنم.

به هر جهت می خواهم بگویم تو یکی از همسران خوب جهان هستی، صفات بسیار خوب معنوی در تو هست که اگر تقویت شود پیشرفت زیادی خواهی کرد. به خودت امیدوار باش و در زندگی ثابت قدم باش همان گونه که هستی.

خوشبختانه سخن شهادت از گفته های اولیه قبل از ازدواج ما بود که آن را بسیار خوب پذیرفتی. فقط در این فرصت کوتاه باید بگویم که دعا کن که واقعاً در راه خدا کشته شده باشم پس بعد از شهادتم ان شاءالله برایم قرآن بخوان.

از تو کاملاً‌ راضی هستم ان شاءالله تو نیز هستی.

مرا ببخش. به پدر و مادر و خانواده ات و دیگر خانواده ها نیز سلام برسان. بعد از من سعی نکن فکرت را آزار دهی و گوشه گیر شوی. اگر ان شاءالله شهادت نصیبم شود زنده ام و در کنار تو هستم.[2]

 
  1. خبرنگار شهید غلامرضا رهبر که در  ۲۱ دی ماه ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکرش یافت نشده است.
  1. این وصیت نامه را خطاب به همسر خود بانو فریبا انصاری نوشته است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید