جی پلاس؛

خصوصیات متفاوت و برجسته لپ تاپ جدید پورشه

خصوصیاتی مهمی که لپ تاپ بوک وان پورشه دیزاین را از دیگر لپ تاپ ها متمایز می کند.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش خبرنگار علم و فناوری جی پلاس؛ با وجود اینکه بعضی ها معتقدند لپ تاپ "بوک وان" پورشه دیزاین، چندان قدرتمند نیست یا عمر باطری طولانی ندارد اما این لپ تاپ علاوه بر طرح بسیار زیبا دارای خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد و متفاوتی است.

5 خصوصیت برجسته و ارزشمند این لپ تاپ را مرور می کنیم:

 

قلم

اولین خصوصیت متفاوت این لپ تاپ لولاهای از جنس استیل است. این لولاها مانند چرخ دنده ها طراحی شده اند.

لپ تاپ وان

 

قلم این لپ تاپ گرد است و فقط یک لبه صاف دارد. لبه صاف، نقص طراحی محسوب نمی شود؛ بلکه در موقعی که استفاده نمی شود باعث می شود به راحتی ( با وجود آهنربا در آن )به کناره لپ تاپ بچسبد. همچنین روی این لبه، دو دکمه قابل برنامه ریزی قرار دارد.

 

لپ تاپ وان

 دکمه Indent  درست در مرکز صفحه کلید نصب شده که باعث می شود وقتی لپ تاپ در حالت "لپ تاپ مود" است به راحتی و با یک دست باز شود. چند نوت بوک دیگر، مانند MacBook Pro اپل، چیزی مشابه به این ارائه می دهند.

لپ تاپ وان

اما هیجان انگیزترین و متفاوت ترین خصوصیت لپ تاپ بوک وان طراحی محوری برای این نمایشگر است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نمایشگر لپ تاپ کاملا از بدنه جدا می شود و می تواند به دور محور خود حدود 360 درجه گردش کند و مانند  یک تبلت عمل کند. این خصوصیت مختص لپ تاپ این برند است و تاکنون برندهای دیگر نتوانسته اند چنین لپ تاپی طراحی کنند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش بوک وان خیره کننده است. صفحه نمایش1800  x 3200  ، 135 درصد از استاندار جهانی  رنگ " sRGB"  را پوشش می دهد و به طور متوسط 450 نیت روشنایی دارد. هر چیزی که شما در این صفحه تماشا می کنید، خوب به نظر می رسد، این خصوصیت مهمی برای دستگاه های دیجتالی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید