در گفتگو با جی پلاس؛

رئیس کمیته انضباطی: استقلالی ها فقط یک راه برای رفع محرومیت بازیکنانشان دارند!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تاکید بر محرومیت 3 بازیکنان استقلال از حضور در هفته اول لیگ برتر، تنها راه حل مساله را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حسن زاده درباره محرومیت سه بازیکن استقلال (مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخاطر همراهی نکردن تیم امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا به جی پلاس گفت: در این باره فعلا دستور موقت صادر شده و این بازیکنان نمی توانند در هفته اول لیگ برای استقلال به میدان بروند، تا اینکه بعد از آن مسئولان باشگاه استقلال دلایل و مدارک خود را ارائه دهد. بعد از این است که کمیته انضباطی می تواند رای نهایی خود را اعلام کند.

حسن زاده زمان برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده را 9 مرداد اعلام کرد و افزود: علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال، افتخاری مدیر عامل باشگاه به همراه امید نورافکن، سید مجید حسینی و مهدی قائدی باید برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی بیایند و مدارک و مستندات خود را ارائه کنند.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به اینکه در چه صورتی این بازیکنان می توانند در هفته نخست لیگ بازی کنند، به جی پلاس گفت: این بازیکنان به صورت قطع نمی توانند در روز جمعه ششم مرداد ماه برای استقلال به میدان بروند مگر اینکه مقامات تیم ملی از شکایت خودشان منصرف شوند. در غیر این صورت این تعلیق معتبر است تا اینکه حکم قطعی صادر شود.

وی افزود: تاکنون مقامات تیم ملی تنها از باشگاه استقلال شکایت کرده اند و هیچ باشگاه و بازیکنی به غیر از این سه بازیکن محروم نیست. 

 

دیدگاه تان را بنویسید