گزارش جی پلاس/ اعتراض هماهنگ شده بعد از بازی دیشب!

معترضان پرسپولیس بعد از سوپر جام چه کسانی بودند؟!

شش بازیکن پرسپولیس در حالی که شادی خود را بعد از قهرمانی انجام داده بودند، با حضور در میکسدزون به ماهینی و بیرانوند نمایندگی دادند تا درباره مشکلات مالی صحبت کنند. 

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ قهرمانی در سوپرجام مسابقات فصل گذشته فوتبال ایران موجب خوشحالی هوادران سرخ پوش شد و بازیکنان هم بعد از چند ماه یک جشن خودمانی تر را در آزادی گرفتند که سر و صدای کمتری داشت اما موجب شد آن ها یک بار دیگر در وقت شادی حقوق خود را مطالبه کنند. 

با اتمام بازی اما بازیکنان پرسپولیس یک به یک از مقابل خبرنگاران گذشتند و برخی هم مصاحبه ای را انجام دادند اما شش بازیکن پرسپولیس که از قبل با هم هماهنگ کرده بودند، خبرنگاران را به قسمتی فراخواندند تا موضوع مهمی را که خیلی ها نمی دانستند بازگو کنند. 

 

فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی، محسن مسلمان، وحید امیری، حسین ماهینی و علیرضا بیرانوند این شش بازیکن بودند. ابتدا ماهینی که در بازی سوپر جام بازوبند کاپیتانی را هم به دست داشت به نمایندگی از بازیکنان به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و گفت: ما از فصل گذشته هنوز حق و حقوق خودمان را نگرفتیم. خیلی ها این موضوع را نمی دانند و فکر می کنند بخش زیادی از مطالبات ما پرداخت شده است. وقتی قهرمان شدیم شرایط برای گفتن این مسائل بهتر است تا وقتی که به روزهای نه چندان خوب می رسیم. از فصل گذشته تنها 30 تا 40 درصد از مطالبات ما پرداخت شده و حقوق 60، 70 درصد باقی مانده است. 

 

کاپیتان دوم پرسپولیس ادامه داد: الان زمان اعتصاب کردن نیست که ما بخواهیم این کار را کنیم اما باید حق مان را هم بگیریم. گرفتن 30 درصد از مطالبات فصل گذشته بسیار کم است. از طرفی باید 30 درصد از قرارداد فصل جدید هم پرداخت می شد اما هنوز اتفاقی نیافتاده است! همه ما برای موفقیت تیم زحمت می کشیم اما باید حق و حقوق ما هم پرداخت شود تا از نظر روانی در فرم ایده آل باشیم. 

به گزارش جی پلاس؛ بعد از ماهینی همه بازیکنان سکوت کردند تا یک نفر صحبت ها را گفته باشد، اما علیرضا بیرانوند تحمل خود را از دست داد و با تایید صحبت های کاپیتان تیم گفت: همه بازیکنانی که در اینجا حضور دارند، در قراردادشان آپشن وجود دارد و در فصل گذشته با عملکرد خود توانسته اند به آپشن های گنجانده شده برسند و در نهایت باید پول آن آپشن ها را هم بگیرند. پس علاوه بر آن 70 درصد باقی مانده و 30 درصدی که از فصل جدید پرداخت نشده ما باید پول آپشن ها را هم بگیریم.

بیرانوند خطاب به باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان هم خانواده دارند و علاوه بر عشق و علاقه اش به تیم، باید آن ها را هم سیر کنند! از باشگاه و مدیران و مسئولان تیم خواهش می کنم سریع تر و قبل از شروع بازی های سخت تیم از نظر روانی ما در وضعیت بهتری قرار دهند. 

به گزارش جی پلاس؛ بازیکنان پرسپولیس مانند طارمی، مسلمان، امیری و احمدزاده که سخنان خود را گفته شده می دانستند، تمایلی به صحبت کردن اضافه نداشتند. 

دیدگاه تان را بنویسید